Re: retea PC-HC

  • giuflex_titan
    Message 1 of 9 , Aug 23, 2006
      Gresit, XP are suport pentru ISA. Insa, nu vei putea instala XP pe un
      HC deoarece cerinta minima de procesor pt XP este de 200MHz,
      recomandat 400MHz si minim 64MB ram, dar recomandat 128.
      Pe un HC daca ai noroc vei putea instala windows 3.1.
      Eu vreau sa construiesc unul de la 0 pentru a vedea daca sunt in
      stare. Informatii se gasesc pe net, insa nu si schemele.
      Message 2 of 9 , Aug 23, 2006
        Hmm...nu ar ajunge tot norocul din lume sa instalezi Windows 3.1 (sau
        chiar 1.0) pe HC :D. Arhitecturile Spectrum/PC sunt total diferite.
        Cred ca e nevoie de mai mult decat scheme pentru a construi un HC ;).
        Schema HC-85 o gasesti pe grup.

        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "giuflex_titan"
        <giuflex_titan@...> wrote:

> [...]
        > Eu vreau sa construiesc unul de la 0 pentru a vedea daca sunt in
        > stare. Informatii se gasesc pe net, insa nu si schemele.

      • Valentin Hristenco
        Message 3 of 9 , Aug 23, 2006
          Pe HC daca ai noroc vei putea incarca o poza de-a windowsului 3.1. :))
          Pt. ca indiferent cata memorie au, intre HC si PC-uri (orice x86) sunt
          diferente majore date de arhitecturile diferite ale procesoarelor.
          Probabil ca pe un PC 286 la 8MHz ai putea instala Windows 3.11, dar pe
          HC (care are procesor Z80) niciodata.

          <giuflex_titan@...> wrote:

> [...]
          > Eu vreau sa construiesc unul de la 0 pentru a vedea daca sunt in
          > stare. Informatii se gasesc pe net, insa nu si schemele.

        • Grecu G. Grecu
          Message 4 of 9 , Aug 23, 2006
            <giuflex_titan@...> wrote:

            > Pe un HC daca ai noroc vei putea instala windows 3.1.

            Sure! And also Far Cry, with some overclock...
            Noi nu vorbim despre ultimele HCuri produse de ICE, cu procesor i386,
            hard si interfata video VGA de 1 MB. Nu; ne referim la HC-2000 cu
            procesor Z-80 (Rulzz!). Cred ca de aici confuzia ca HC-2k poate rula
            Win 3.x.

            (Apropo, a pus mana cineva vreodata pe un HC-386? eu doar am auzit
            legende despre asa ceva)
          • Acoustiq DJ
            Message 5 of 9 , Aug 23, 2006
              Rectificare: pe 286 poti instala cel mult un Windows 3.0 in mod real. Pentru 3.1 si mai sus ai nevoie de 386.

              wrote:

> [...]
              > Eu vreau sa construiesc unul de la 0 pentru a vedea daca sunt in
              > stare. Informatii se gasesc pe net, insa nu si schemele.

              Yahoo! Groups Links

              http://docs.yahoo.com/info/terms/

              Get your email and more, right on the new Yahoo.com

            • Valentin Hristenco
              Message 6 of 9 , Aug 23, 2006
                Merge si 3.1, e adevarat ca numai modulul de baza. Dar... merge.

                http://groups. yahoo.com/ group/RomanianHo meComputer/

                http://docs. yahoo.com/ info/terms/

                Get your email and more, right on the new Yahoo.com

                Stay in the know. Pulse on the new Yahoo.com. Check it out.