HC 2000 giveaway

  • Marian
    Message 1 of 40 , Feb 24, 2010
      Am un HC 2000 care acum ma incurca in spatiul limitat din garsoniera.

      Cine ma ajuta sa scap de el?
      Message 40 of 40 , Jul 2, 2010
        Salut forumisti;

        Incep cu un off-topic si sper sa nu fie cu suparare.
        Se pare ca evenimentele nationale (criza si altele) m-au fortat sa trec pe plan secund hobby-ul nostru comun;din aceasta cauza nu prea reusesc sa acord mai mult decat o "vineri seara" sau "sambata seara" acestui hobby;

        Practic lucrez pe un santier in Bucuresti cu programul aferent si fac naveta saptamanal la Valcea;de asemenea nu stiu cat o sa fiu pe acel santier intrucat simt ca ar trebui "sa-mi schimb stapanul" din nou;

        Am reusit sa mesteresc ceva pe la placile alea insa nu sunt in stadiul sa am una de pus in vitrina (functionala si estetica 100%);

        Am spus la un moment dat ca daca voi ajunge in Bucuresti voi incerca pe cat posibil sa ne intalnim ,insa programul de lucru si amplasarea gazdei ma cam incurca in acest caz;practic sunt cazat in Giulesti undeva la capatul liniei de tramvai 41 si lucrarea este undeva pe Strada Polona aproape de stadionul Dinamo ,iar programul de lucru este de la 7:00 la 19:00; Ar mai fi o problema ca mi-e cam peste mana sa ma intorc noaptea in Giulesti . Oricum pentru orice eventualitate nr. meu de telefon este 0745310496 .

        Va salut din nou si va urez toate cel bune.
        Liviu YO7HLQ

        @Liviu: Salutare, ai mai rezolvat ceva cu placile de Cobra ?