HC91 de vanzare

  • Lazin Marius Cristin
    Message 1 of 3 , Aug 21, 2006
      Salut! Am un HC91 de vanzare (calculator +
      alimentator/transformator + casetofon ICE FELIX - are ceva problema la
      butonul "load"). Pe langa astea mai am 2 joystick-uri, un floppy mare
      si multe dischete mari (de la un commodore 128). Pentru cei interesati
      pretul (pentru toate cele de mai sus) e 70 ron + taxe postale. Ma
      gasiti si pe yahoo mess, ID: lazin_marius .
    • dan g
      Message 2 of 3 , Aug 21, 2006
        salut!
        floppy-ul mare este cumva unul commodore (1541 / 1571 / 1581)?

        Lazin Marius Cristin <lazin_marius@...> wrote:
[...]

        Yahoo! Messenger with Voice. Make PC-to-Phone Calls to the US (and 30+ countries) for 2ยข/min or less.

      • Lazin Marius Cristin
        Message 3 of 3 , Aug 21, 2006
          Salut. Da, e un floppy de commodore (model 1541). Cand il
          foloseam pe commodore mergea, dar acum daca il pornesc de unul singur
          tot invarte intruna si nu stiu daca e normal (LED-ul sta aprins). Mai
          am un floppy 5.25" pt PC. ID mess: lazin_marius.