Re: PC > Floppy > HC2000

  • mov_ebx.dword_0@yahoo.com
    Message 1 of 17 , Jan 9, 2010
      Intr-adevar am localizat intrarea, ce pot spune este ca porneste, nu chiar de tot. Am border si paper, dar paper-ul este format dintr-un caroiaj alb-negru. Am sa il desfac sa vad daca are vreun scurt aparent, daca nu, am sa iau legatura cu cineva mai in masura sa faca asemenea reparatii. E pacat de el, trebuie restaurat, si eventual facuta o sursa mai mica :)

    • mov_ebx.dword_0@yahoo.com
      Message 2 of 17 , Jan 9, 2010
        Pentru toata lumea, asta primesc de la HC85: http://omploader.org/vMzdkcA/Image081.jpg
        S-a lucrat ceva la el, multe "customizari". Cineva din Bucuresti up for the job?

      • Ivascu
        Message 3 of 17 , Jan 9, 2010
          Hehe .. aparent 10 ani in magazia de la tara a reusit sa il puna pe butuci :) Sper sa ii gasesti vreo intrebuintare totusi sau poate chiar sa il faci sa mearga.