RE: [RomanianHomeComputer] Problema casetofon Spectrum 128k 2

  • cristi
    Message 1 of 2 , Dec 29, 2009
      Multumesc pentru raspuns, asta banuiam si eu, pacat ca nu pot sa desfac separat casetofonul, dar am sa incerc sa schimb cureaua.

      sau sa caut ceva similar? ( mai demult tin minte ca puneam inclusiv elastice pentru borcane :) )

    • copcea@yahoo.com
      Message 2 of 2 , Dec 29, 2009
        Salut,

        eu as incerca mai intai sa desfac scula sa vad care este de fapt problema.
        99% este cureaua (mi s-a intamplat si mie la un spectrum +3 cu cureaua de la floppy disc), restul de 1%=motorasul de antrenare sau lagare ancrasate cu vaselina veche.
        Daca este cureaua, iti sugerez sa incerci cu diferite elastice pana dai de unul cu marimea potrivita, scutesti niste bani si va functiona fara probleme.

        Nu trebuie sa iti faci prea mari griji in ceea ce priveste dezasamblarea, incearca sa documentezi (poate si cu poze) fiecare pas pe care il faci: suruburi, contacte etc. Daca lucrezi cu atentie nu se va strica nimic.

        Cristian COPCEA