PLACA HC-necunoscut DACS-1000

  • YO3GHM
    Message 1 of 1 , Nov 3, 2009
      Salutare.
      Am dat prin "vechiturile" mele de un cablaj neplantat care seamna cu ceva gen HC, nu am mai vazut versiunea asta niciodata. Cred ca a fost o
      "tentativa" de a face un HC numai cu LS-uri si cît mai simplu.
      Am scanat placa fata/spate si o "tentativa" a mea de a descoperi ce componente are pe ea. Nu am schema, nu am nimic în afara de cablaj si nici nu mai stiu cum a ajuns la mine.Daca stie cineva , ceva despre schema asta, am putea face un mini-HC daca sînt amatori.Trebuie sa gasim o metoda "nedistructiva" de a face un film dupa cablaj si sa-l multiplicam.Am sa pun pe site fisiere cu scanarile.
      73!