CIP03 - iesire video - intrebare

  • schumer
    Message 1 of 2 , Oct 30, 2009
      Stiti cumva, la CIP03 iesirea video unde se conecta monitorul, poate fi
      conectata la TV la mufa de AV? Din cate am vazut eu semnale de pe
      conectorul cip-ului (poza e pe grup in files) ar cam fi: video out,
      audio out, 5V, si cam atat... De aceea ma intreb daca nu cumva e semnal
      composite (parca asa se numeste). Mersi.
    • cyware2001
      Message 2 of 2 , Oct 30, 2009
        Este sigur semnal composite.

        Cel mai simplu insa este sa dezactivezi modulul RF (tai alimentarea + semnal) si sa pui semnalul composite care intra in modul direct pe mufa de iesire. Te poti inspira de aici: http://womblesretrorepairshack.blogspot.com/2008/11/zx-spectrum-composite-video-mod.html