Re: INSTALL

  • schumerlucian
    Message 1 of 3 , Jul 28, 2009
      Si eu imi amintesc de Octavian Pleter. Ma jucam "Strip poker" pe cip si cand se incarca jocul de pe caseta aparea un "logo" cu numele lui... Impreuna cu un prieten, ne chinuiam ore-n sir sa castigam la poker :)) si cand reuseam cate ceva, ba se bloca cip-ul din cauza cine-stie-carei fluctuatii de tensiune, ba se lua curentu' :))

      Am dat cautare dupa numele lui pe google si asta am gasit pe neogen:)
      (de fapt, cred ca e el, ar fi foarte interesant de contactat)

      - Institutul Politehnic Bucuresti - Facultatea de Aeronave BUCURESTI, Bucuresti 1986
      - Liceul "Gheorghe Lazar" BUCURESTI, Bucuresti 1980
      - Scoala Generala Nr. 5 BUCURESTI, Bucuresti 1976

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "yo3ghm" <yo3ghm@...> wrote:

> [...]
      > ....Vrea cineva doua unitati floppy MOM de 8 inch? ...ca-mi ocupa locul prin debara.
      > Deocamdata nu mai am timp sa ma ocup de Cobra cu piese discrete, e prea complicat si costisitor , nu gasesti cablaje, Z80,etc...
      > M-am apucat sa fac una pe "emulator" cu FPGA, ca tocmai am primit chitul de SPARTAN 3A.O sa pun poze cìnd e gata.

    • mihai_vasiliu_93
      Message 2 of 3 , Jul 29, 2009
        Aº vrea eu unitãþile de floppy, îmi poþi da niºte detalii legate de ele?