Cumpar vechituri

  • copcea
    Message 1 of 8 , Jul 26, 2009

      fiind blocat in casa din motive de sanatate, am reusit sa dau de cap la vreo 2 cobre mai vechi, am achizitionat si un jet de la Cristi Grecu (multam inca o data Cristian), ma joc cu niste floppy-uri vechi de 5" care, culmea, inca mai pot fi citite dupa 20 de ani de stat intr-un pod, ma rog, distractie maxima, ce pot sa spun.

      Vreau sa fac un mic muzeu cu genul acesta de calculatoare/monitoare/floppy/etc, sa le aduc la o stare functionala 100% si, in masura timpului, sa documentez cate ceva si sa fac si o arhiva de soft (prom-uri, sisteme de operare, etc).

      In acest scop ma intereseaza urmatoarele:

      - sa achizitionez calculatoare CoBra cu interfata de disc si evetual unitate de disc/dischete CP/M in scopul de a face acest mic muzeu cat mai complet posibil;
      - sa intru in legatura cu fosti "integratori" de CoBra de pe vremuri in scopul aducerii la liman a inca doua calculatoare CoBra pe care le am si care imi cam scot fire albe.

      Cine ma poate ajuta cu asa ceva??

      Cristian COPCEA
    • Gherghinescu George
      Message 2 of 8 , Jul 27, 2009
        Salut, admir initiativa :)
        Te pot ajuta cu un transformator de hc90/91 original negru. Daca te serveste la ceva si esti din Bucuresti pot sa trec sa ti-l las (nu vreau nimic pe el). Bafta si sanatate!

      • copcea@yahoo.com
        Message 3 of 8 , Jul 27, 2009

          sunt din Bucuresti, stau pe langa stadionul national.
          Apreciez donatia, orice e bun, nu se stie cand lipseste...

          Cristian

> [...]

          > pe vremuri in scopul aducerii la liman a inca doua
          > calculatoare CoBra pe care le am si care imi cam scot fire

        • Catalin Mihaila
          Message 4 of 8 , Jul 28, 2009

            Cu parere de rau spun ca de curand am aruncat o Cobra facuta "pro", cu interfata de disc, cu socluri la toate integratele, cu flash-uri in loc de epromuri.... Am avut ceva probleme acasa si a trebuit sa aleg.
            Am destula experienta in pornirea cobrelor si cred ca pot sa te ajut dar trebuie vazut "la fata locului" despre ce e vorba. Eu sunt din Bucuresti. Poate reusim sa comunicam mai mult .

            Message 5 of 8 , Jul 29, 2009
              Catalin,

              si eu sunt tot din Bucuresti, deci nu sunt probleme in privinta drumurilor.
              una din cobre merge ok, are boot cald (asa ii zic eu), se pare ca lipsesc modificarile necesare pentru a porni cu interfata de disc.
              A doua cobra era defecta din "nastere", da niste dude pe ecran, ori e vreo memorie semi-busita ori ii lipsesc intarzieri cu condensatori de pe CAS/RAS.
              Amandoua aparatele au interfete de disc (sper) functionale si mai exista inca vreo 4 interfete pentru (eventual) piese de schimb: 8272, Z80CTC, 74188 etc.
              Eu nu mai am hartiile de acum jde ani dupa care ma ghidam la efectuarea modificarilor fata de schema originala si de aceea stadiul lor a ramas asa, incert.
              Daca ai timp/rabdare, ne vedem undeva, poate le scoatem la liman.

              Multumesc,

              Cristian Copcea

              Message 6 of 8 , Jul 29, 2009
                Salut Cristi si pe toti ceilalti,

                  Din fericire am reusit sa gasesc intr-o agenda jerpelita ce modificari trebuie facute pentru boot 80K. Poate le deslusim impreuna ca nu mai tin nici eu bine minte.
                Rabdare am din belsug, timp trebuie sa vad cum fac rost de mai mult. Din cate tin minte mai ma pe undeva pe acasa 2 procesoare Z80. Cred ca in week-end ma apuc sa le caut.

                  Acum 1 an am aruncat sute de TTL-uri, zeci de memorii si Z80 pt Cobra. Credeam ca sunt singurul care mai tine asa ceva. Acum cand vad ca mai sunt pasionati de "troace" parac-mi vine sa plang ca nu le mai am.

                Incerc sa fac tot posibilul ca poate saptamana viitoare sa ne vedem intr-o zi.

                Message 7 of 8 , Jul 31, 2009
                  Catalin,

                  poti scana macar modificarile pe care le-ai gasit in agenda, sa arunc un ochi peste ele in weekend??

                  Cristian

                  Message 8 of 8 , Jul 31, 2009
                    Din pacate e cam tarziu pentru asta in acest week-end. Nu am scaner acasa. Oricum, degeaba fac asta, pentru ca am facut ceva notite pe margine si doar eu  sunt cel care mai tine minte ce a avut in cap acum 20 de ani cand am facut asta. Propunerea mea este sa incercam impreuna, cu schema in fata, sa deslusim ce am scris acolo si sa facem o schema cu modificarea "pe curat", dupa care sa o dam tuturor. Am inteles ca si tu esti din Bucuresti, asa ca, depinde doar de noi doi sa stabilim impreuna, eventual pe privat, sa nu deranjam pe toata lumea, sa stabilim cand putem sa avem o discutie amicala la o BRRC. Eu pot veni in orice colt al orasului, doar sa stabilim cand si unde.