Re: Calculatorul, nimic mai simplu

    Message 1 of 17 , Feb 26, 2009
      Ma intereseaza si pe mine!
      Ma ofer sa scanez si eu daca mi le trimiti.

      Multzam.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Catalin Ispasoiu
      <n_icf@...> wrote:

      > Exista interes. Te rog scaneaz-o daca poti.
      >

      > ________________________________

    • Alex Danes
      Message 2 of 17 , Feb 27, 2009
        Ok, am asa:

        1) Calculatorul, nimic mai simplu, 80 p, partial color - o voi scana
        2) Totul despre microprocesorul Z80, 2 volume, total 655 p, in doua culori. Paginile sunt destul de subtiri, asa incat se vede uneori foarte suparator si textul de pe verso. Le voi fotografia.
        3) Microcalculatoarele Felix M18, M18B, M118, 2 volume, total 546 p, alb-negru - le voi fotografia.

        O sa va rog sa aveti rabdare, mai ales la cartile mari, pentru ca cer timp. O sa incerc la final sa obtin un PDF cat mai mic cu putinta.

        <n_icf@...> wrote:

        > Exista interes. Te rog scaneaz-o daca poti.
        >

        > ________________________________

        <*> Your email settings:
        Individual Email | Traditional

        <*> To change settings online go to:
        (Yahoo! ID required)

        <*> To change settings via email:
        mailto:RomanianHomeComputer-digest@yahoogroups.com
        mailto:RomanianHomeComputer-fullfeatured@yahoogroups.com

        http://docs.yahoo.com/info/terms/

      • Imputit Tigan
        Message 3 of 17 , Feb 27, 2009
           Va salut!
          1. Pentru paginile mai transparente, la scanare pune un carton negru sub ele si rezultatul scanarii se va ameliora substantial.
          2. Incearca  transformarea in format "fisier_scanat.djvu" (nu pdf):
          3. succes!
            Constantin

        • Alex Danes
          Message 4 of 17 , Mar 1 8:23 AM
            --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Imputit Tigan
            <tigan.imputit@...> wrote:

> [...]
            sub ele si rezultatul scanarii se va ameliora substantial.
            > 2. Incearca  transformarea in format "fisier_scanat.djvu" (nu pdf):

            Desi fisierul Djvu iese cam de 10 ori mai mic decat cel PDF,
            deocamdata nu sunt multumit de cum a iesit (n-a recunoscut toate
            literele etc.). Ma mai joc cu el sa vad cum il rezolv, dar deocamdata
            pun varianta pdf (30 MB):

            http://rapidshare.com/files/204049459/Calculatorul__nimic_mai_simplu_.pdf

            (stergeti eventualele spatii din adresa)
          • Alex Danes
            Message 5 of 17 , Mar 1 9:07 AM
              --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Alex Danes
              <alexdanes2002@...> wrote:

> [...]
              >
              > O sa va rog sa aveti rabdare, mai ales la cartile mari, pentru ca
              cer timp. O sa incerc la final sa obtin un PDF cat mai mic cu putinta.

              Observ ca pe site exista primul volum din Totul despre Z80 (arhiva in
              3 parti). Nu consider ca o sa reusesc sa scot ceva mai bun, asa ca
              trec la al doilea volum direct.