Arhiva jocuri Dizzy

    Message 1 of 1 , Jan 13, 2009

      M-am gandit si eu sa contribui cu ceva...
      Am avut mai demult o idee, de a inghesui cat mai multe jocuri pe o
      discheta de HC.
      Deoarece multe jocuri au rutine speciale in asamblare pentru a-si
      incarca blocurile, care n-ar mai merge pe discheta, am gasit solutia
      de a inghesui tot jocul intr-un singur bloc de tip Program, compresat.

      Pentru fanii Dizzy, am alcatuit o colectie cu toate jocurile cu Dizzy
      pe care le-am gasit pe internet, fie de la CodeMasters, fie create de
      fani, modificate conform procedeului de mai sus. Sunt 22 de jocuri,
      care ar ocupa pe discheta 594KB, din cei 638KB ai dischetei.
      Binenteles ca merg si de pe caseta (sau orice alt dispozitiv de stocare)
      Se arhiva se gaseste aici:
      Computer Software/DizzyCollection.zip .

      Archive Contents
      ----------------