Re: Intrebare referitoare la programele educationale romanesti (ex: Minitehnicus

  • Boiu I. Andrei
    Message 1 of 11 , Jan 10, 2009
      Cu ceva intarziere mentionez faptul ca am publicat lista cu jocurile
      simple despre care vorbeam anterior: Horoscop, Drum, Raliu,
      Traversare, Tic-Tac si Rubic intr-o arhiva
      "Small_HC-91_games_collection.zip".

      Cu aceasta ocazie doresc sa multumesc si persoanei care a publicat
      frumosul joc Minitehnicus. Este un joc ce merita sa fie apreciat asa
      cum se cuvine.
    • Nicolae Popa