Salut

  • dcmsoft_goc
    Message 1 of 3 , Mar 8, 2006
      Salut, ca nou membru, probabil nu ar strica sa-mi fac o mica
      introducere. Ma numesc Dinu Cristian, sunt nascut prin 1985 si acum
      sunt student in anul 2 la Politehnica Bucuresti > A&C > Calculatoare.

      Timp liber neavand din cale-afara, nu pot promite o activitate foarte
      intensa, dar poate iese ceva din treaba asta.

      Am avut un Cobra (momentan cam paradit), si acum activez pe
      emulatoare. Nu prea le am cu hardware-ul, stiu in mare lucrurile
      importante despre cum functioneaza Spectrum-ul, dar n-o sa ma vedeti
      cu letconul in mana. Cand am timp, fac joculete in assembler (vedeti
      la www.ffd2.com/minigame/, in anii 2003 si 2004, am trimis niste
      chestii - nu prea bune, bineinteles), si din cand in cand, mai
      comentez pe WoS sub numele de GOC.
    • cristidumi2003
      Message 2 of 3 , Mar 9, 2006
        Oricum, la facultatea de AC Bucuresti se face aproape exclusiv numai
        software... Dupa cum stim cu totii ca adolescentii vin acum din liceu
        doar cu chef de informatica, pentru ca fizica nu se mai face deloc...
        Si cind ma gindesc cum erau anii 85-95, cind erau atitia pasionati de
        electronica si care isi faceau mai intii casetofoane iar apoi
        calculatoare Spectrum ma apuca tristetea... Speram ca acest grup sa
        invie ceva din pasiunea aceea, sa readuca calculatoarele acelea
        minunate inapoi la viata... Da, minunate, pentru ca erau singurele pe
        care le poti stapini si intelege, de la circuit la assembler...

        Apropo, ati folosit macar programul acela "HC-Norton"? A fost o idee
        minunata atunci... Imi amintesc cum mergeam in 97 pe strazile Iasului,
        era toamna tirzie, vedeam orasul intinzindu-se peste dealuri si
        aprinzindu-si luminile iar eu mergeam parca in alta lume, gindind
        subrutine si smecherii...
      • George Chirtoacă
        Message 3 of 3 , Mar 9, 2006
          Cred ca asta e ideea acestui grup, de a incerca sa uneasca oameni
          pasionati de acele calculatoare. Si nu sunt putini acestia.
          Cu toti avem amintiri placute din copilarie/tinerete legate de primul
          calculator. Ne amintim despre primele programele, de bucuria de a
          descoperi si a intelege lucruri noi, de noptile albe in care ne
          holbam la ecranul TV la vre-un joc sau un ecran plin de cifre si
          litere...
          Eu am folosit HC-Norton. E interesant si intentionez sa-l studiez si
          sa-l extind. Dar timpul nu e de partea mea, mai putin acum decat
          oricand, sunt foarte ocupat sa termin facultatea...

          Ideea e ca inca sunt oameni interesati si pasionati de acele
          calculatoare, fiecare in felul sau, cu cunostinte si inclinatii
          diferite.

          --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "cristidumi2003"