Re: Intrebare referitoare la programele educationale romanesti (ex: Minitehnicus

  • nickxyzt
    Message 1 of 11 , Oct 3, 2008
      Am eu acasă, înregistrate de pe o casetă recuperată din arhiva unei
      şcoli, nişte softuri educaţionale, printre care şi „Minitehnicus merge
      la şcoală". Le voi face upload pe acest forum când o să am net acasă
      (deocamdată sunt în zugrăveală). Nu am însă casetele de la Recoop. Mai
      am de asemenea jocul „Fotbal logic", care se găseşte în locaţia
      http://www.invatasingur.ro/arhiva_z80.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "Boiu I. Andrei"
      <boiu_andrei@...> wrote:

      > Voi incerca intr-un viitor apropiat sa strang acele programe despre
      > care am facut mentiunea in mesajul anterior si le voi propune spre
      > publicare intr-o arhiva pe acest forum.

    • Boiu I. Andrei
      Message 2 of 11 , Jan 10, 2009
        Cu ceva intarziere mentionez faptul ca am publicat lista cu jocurile
        simple despre care vorbeam anterior: Horoscop, Drum, Raliu,
        Traversare, Tic-Tac si Rubic intr-o arhiva
        "Small_HC-91_games_collection.zip".

        Cu aceasta ocazie doresc sa multumesc si persoanei care a publicat
        frumosul joc Minitehnicus. Este un joc ce merita sa fie apreciat asa
        cum se cuvine.
      • Nicolae Popa
        Message 3 of 11 , Jan 12, 2009
          Şi persoana respectivă mulţumeşte pentru arhiva postată. Este încă un pas în a readuce calculatorul la ceea ce este de fapt: o maşină inteligentă de calcul care folosită în interesul nostru ne este de foarte mare ajutor, şi nu un fel de maşină de spălat care ştie să cânte melodii (aşa cum a devenit PC-ul zilelor noastre).