Re: cum descarc programele de pe HC in PC ?

  • liviu9
    Message 1 of 9 , Aug 22, 2008
      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "Ioan" <diesel_ct@...>
      wrote:

      > Volumul nu mi s-a parut asa de important, cat corectia de ton. A, si
      > inca o treaba.. am impresia ca majoritatea fisierelor .tap / .tzx de
      > pe net merg puutin mai repejor decat accepta HC-ul meu 91, noroc cu
      > NI Traktor :P

      Da la asta nu ma gandisem (reglaj de ton --> mersi pt idee) ,insa cu
      viteza nu stiu intrucat hc-ul meu 91 ala cu 50 de taste a primit
      aproape toate fisierele pe care le-am incercat de "pe world of
      spectrum"; si nu am avut probleme nici cu volumul;

      Cu hc90 inca nu am reusit sa incarc mai nimic de-aia si vreau sa-mi fac
      interfata aia de la Dr.Beep.In plus mai am si o cobra fara interfata de
      disketa si am inteles ca nu e compatibila cu interfata de hc deci nici
      cu hcdisk.
    • electronist
      Message 2 of 9 , Dec 30, 2014
        Va rog frumos mult de tot imi dati si mie schema electronica ( sigura si testata !) pentru conectarea casetofonului la PC prin mufa de LPT
        Eu am tot cautat-o chiar si pe acest forum dar nu o gasesc.
        Daca sunteti buni si cumva aveti un cablu gata facut la indemana poate imi faceti si mie o poza si la montajul electronic fata-verso. multumesc mult