Re: hc rtc ->citire intrari

  • Imputit Tigan
    Message 1 of 5 , Aug 4, 2008
      Salutare tuturor!

         Pentru cei interesati, cu ceva ani in urma, eu am facut o interfata cu care se pot citi multe intrari; am facut si softul respectiv (in assembler!) si este functional. Daca va intereseaza, le pun la dispozitie cu placere.
         A doua chestiune: din cele citite am inteles ca se doreste folosirea HC-ului ca automat programabil. E o idee, daca nu cea mai buna, e cea mai ieftina. Totusi o aplicatie care sa foloseasca un RTC e mai greu de implementat, deoarece ar trebui sa foloseasca sistemul de intreruperi al microprocesorului, adica modificat sistemul de operare.
         Toate cele bune!