problema tv box

  • Viomusic Studio
    Message 1 of 1 , Jun 17, 2014
    Nu tine de hc-uri, insa stiu ca pe aici sunt multi baieti buni in ale electronicii. Am si eu o problema, de fapt doua, ciudate cu un tv box Compro VideoMate W700F, nu l-am folosit vreo 2 luni dar l-am lasat cu adaptorul in priza si cand am vrut sa-l folosesc am vazut ca numai merge telecomanda. Bateria vad ca are curent in ea deoarece ledul lumineaza pus in fata unei camere. Am mai observat inca o problema pe care nu o avea inainte, pe rezolutia full hd 1920x1080 scrisul care apare in stanga, cel cu rezolutia sau cu meniul nu se mai incadreaza in imagine, pur si simplu se vede doar jumatate din el si parca nici imaginea numai incape toata, cel putin in stanga fiind mai lunga decat ar trebui. Folosesc tv box-ul pentru a conecta un ps2 la monitor Benq full hd prin component sau hc2000 prin composite. Precizez ca pe orice alta rezolutie (schimbata din meniul tv boxului) se incadreaza bine insa se vede cam aiurea deoarece cam toate sunt 4:3 iar monitorul este full hd. Care sa fie problema?