Casetofon ICE Felix

  • payty
    Message 1 of 6 , Mar 7, 2014
    Am gasit la cineva sa iau un HC si ar dori sa imi dea si casetofonul lui. Eu am zis ca nu ma intereseaza casetofonul. E vreun doritor pt el?

    Daca vrea cineva, il donez cu mare placere. Daca nu, am sa ii zic sa il trimita fara casetofon.

    Doar va rog sa imi ziceti repede, ca trebuie sa ii raspund omului.
  • bubu200574
    Message 2 of 6 , Mar 7, 2014
      L-as dori eu.
      Multumesc!
    • nekitu
      Message 3 of 6 , Mar 7, 2014
        si eu! platesc :)
      • Ivanescu Bogdan
        Message 4 of 6 , Mar 9, 2014
          se pare ca a fost o neintelegere din partea mea legat de casetofon. posesorul doreste sa il vanda, nu era la pachet cu hc-ul.

          doritorii pot sa ii scrie pe adresa franciscgal@...

          va intelegeti cu el la pret.

          Message 5 of 6 , Jan 1, 2015
            Salut, l-as vrea eu daca se poate.