Dau oricat pentru un CIP 04 sau un Cobra ! :)

  • nekitu
    Message 1 of 17 , Jan 23, 2014
      Dau oricat pentru un CIP 04 sau un Cobra ! :)
    • viomusicstudio@ymail.com
      Message 2 of 17 , Jan 23, 2014
        Daca iti cere 10 miliarde, ii dai? :))
      • nekitu
        Message 3 of 17 , Jan 23, 2014

          si 11.9 ! :)

        • Ivanescu Bogdan
          Message 4 of 17 , Jan 23, 2014
            un cobra am eu. cat oferi?

            stare perfecta, carcasa originala, toate tastele merg, are interfata de floppy, cablu special pt interfata aia si eprom cu OPUS si Basic.

              Daca as fi vazut o poza as putea oferta.
              Multumesc.

              Trimis de pe iPad-ul meu

              Pe 23.01.2014, la 18:54, Ivanescu Bogdan <payty@...> a scris:

              Message 6 of 17 , Jan 23, 2014

                poze aici:

                http://postimg.org/image/m2rqsvtsn/
                http://postimg.org/image/mn93kh5en/
                http://postimg.org/image/5scsnta5b/

                Nu l-am mai demontat dar daca e necesar, pot face si asta. Are doar doua epromuri, unul pt boot si celalalt cu basicul si opusul.

                E facut pt 5V, cu memorii modelul mai nou.

                Nu sunt foarte convins ca vreau sa il vand, dar daca primesc o oferta ok, mai discutam. Se poate proba in orice fel.

                Mai exista si unitatea floppy cu care a venit, in cutie de tabla, dar nu o am acum la indemana.

              • Ned Nik
                Message 7 of 17 , Jan 23, 2014

                  pai cere un pret cu care esti ok si tu

                  Sent from Yahoo! Mail on Android

                  Message 8 of 17 , Jan 23, 2014
                    Cat ceri pe cobra? Pune un pret totusi si vedem care il ia.

                    Message 9 of 17 , Jan 23, 2014

                      ca si pret, as cere cam 350 de ron.

                      Dar sunt dispus si la un schimb ->

                      un hc-2000+ un joystick cheetah sau quickshot.

                      hc-ul ma intereseaza sa fie cu unitate de 3.5 si tastatura cu membrane, eventual daca are si sursa ar fi chiar perfect.

                      In orice caz, m-as bucura sa ajunga la un colectionar care sa aiba grija de el pt ca e destul de rar si pare a fi facut chiar la fabrica, nu bricolat prin camin. Are chiar si serie de fabricatie pe spate (305 parca).

                    • nekitu
                      Message 10 of 17 , Jan 24, 2014

                        ti-am trimis un email, sa imi spui te rog daca e receptionat

                      • payty
                        Message 11 of 17 , Jan 24, 2014

                          am primit mailul, luni pleaca coletul.

                        • bogde
                          Message 12 of 17 , Jan 24, 2014

                            as fi dat mai mult :P

                          • nekitu
                            Message 13 of 17 , Jan 24, 2014

                              e ok, va fi ingrijit si tinut la loc de cinste :)

                            • Ivanescu Bogdan
                              Message 14 of 17 , Jan 24, 2014
                                ok, data viitoare :)

                                Message 15 of 17 , Jan 30, 2014

                                  inca mai caut acel Cobra sau CIP 04... il voi ingriji si expune ca la muzeu :), decat sa stea intr-o cutie sau debara

                                • Radu Costin
                                  Message 16 of 17 , Jan 30, 2014
                                    Eu inca mai caut un HC 2000 functional:D

                                    Message 17 of 17 , Feb 5, 2014

                                      Inca mai caut Cobra (vanzatorul s-a razgandit) sau Cip 04