site

  • payty
    Message 1 of 5 , Jan 3, 2014
      salut,

      mai functioneaza siteul rhc.zapto.org?

      incerc de ceva timp sa il accesez si primesc o eroare de timeout.
    • george_chirtoaca
      Message 2 of 5 , Jan 5, 2014

        Acum functioneaza. Am facut ceva schimbari de hardware, si uitasem sa-l mut.

        Vad ca Yahoo a mai pus la dispozitie mai mult spatiu pe grup, 2GB, ma gandesc sa pun fisierele de acolo pe grup.

        Spor.

      • muraru_dan
        Message 3 of 5 , Jan 6, 2014

          Dar cum ne putem crea cont? Mie imi papare doar casuta de login.

        • george_chirtoaca
          Message 4 of 5 , Jan 6, 2014

            Forumul de discutii e public, de aceea am mentionat detaliile de conectare intr-un fisier accesibil doar membrilor grupului, pentru a limita accesul.

            Am pus in functiune acest site mai demult, cand spatiul pe grup devenise insuficient pentru fisiere.

          • muraru_dan
            Message 5 of 5 , Jan 6, 2014
              A mers.
              Multumesc