MMN8080

  • cedrik25ro
    Message 1 of 3 , Jan 3, 2014
      salut ..nu mai tin minte  daca v-am mai intrebat sau nu asta, dar caut cu disperare procesor MMN8080 ... aveti idee in ce calculatoare s-au folosit ? in toate romanesti care le am e MMN80  ...   aveti careva cumva unul de dat pe bani sau la schimb cu alte chestii?

      multumesc
    • Ivanescu Bogdan
      Message 2 of 3 , Jan 3, 2014
        salut,

        incearca sa cauti si pe www.elforum.ro. e un forum de electronisti si s-ar putea sa gasesti destul de usor. eu mi-am cumparat 2 hc-uri de acolo.

        succes!

[...]

      • Patitoiu Ionut-Catalin
        Message 3 of 3 , Jan 4, 2014
           Din cate cunosc eu  circuitul  a fost folosit mi se pare la hc din seria 2000  si la unele punti RLC  produse de IEMI Bucuresti. sau daca ai vro "pila" ai putea sa  gasesti  poate pe la cei  care lucreaza la modernizarea electrocentralelor  . Acesta a mai fost folosit si la anumite calculatoare de proces