Modificari HC/CIP pentru composite video

  • nekitu
    Message 1 of 7 , Dec 29, 2013
      Daca stiti sau aveti bunavointa pentru a face niste tutoriale in 2-3 imagini pt modificare iesire composite pentru HC 90/91/91+ si CIP 03, ar fi super, sau daca stiti ceva documente clare, step by step, nu doar generic, ar ajuta poate si alti utilizatori, multumesc mult.
    • yo3ghm
      Message 2 of 7 , Dec 29, 2013

        Modificarea iesirii composite ?....in ce fel?...fii mai explicit ca sa inteleg ce vrei sa faci sau ce vrei sa obtii.

      • nekitu
        Message 3 of 7 , Dec 29, 2013

          Pai in loc de RF, sa ai composite RCA pt monitor/tv modern.

          Message 4 of 7 , Dec 29, 2013
            Am atasat cel mai simplu exemplu pentru HC;

            CIP nu am , insa nu e mare lucru: e vorba de un singur semnal (un cablu coaxial) care se ia de la intrarea modulatorului (eu am scos definiv modulatorul) si o masa; pentru cei mai pretentiosi am atasat conectarea la SCART (nu am verificat-o practic)
            S-a discutat pe forum destul de mult pe tema asta;trebuie doar citit si vazut schemele care sunt pe forum : foaia cu conectorii.

            LG - YO7HLQ

            Subject: [RomanianHomeComputer] Modificari HC/CIP pentru composite video
            To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com

            Message 5 of 7 , Dec 29, 2013
              OK QSL  ..RST 599...999 de YO3GHM 73! K
              ...si acum traducerea: ...adica ne-am lamurit.
            • payty
              Message 6 of 7 , Dec 29, 2013
                la HC 90 si 2000 si probabil si 91, pe mufa db9 de monitor, se iau pinii 7 si 2 si se leaga la orice televizor prin mufa de composite in. 7 e semnalul si 2 e masa. (de regula e mufa RCA).

                Probabil merge si pe SCART.

                E interesant de incercat la un monitor care are si TV-tuner (si implicit aceste intrari de compozit), pentru a putea scapa de adaptorul chinezesc care se foloseste pt a conecta un monitor VGA la HC.

                la CIP nu stiu cum sta treaba.
              • Bogdan Marcu