Re: problema cu iesirea TV

  • mmylost
    Message 1 of 6 , Mar 17, 2008
      mersi mult. o sa incerc si sper sa mearga totul ok.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "George Chirtoaca"

      Message 2 of 6 , Mar 17, 2008
        Depinde daca Tv-ul are intrare video(composite sau
        s-video sau scart);Pe intrarea de antena nu poti sa
        faci nimic intrucat banuiesc ca modulatorul din hc2000
        e acelasi cu cel de hc91 ,iar acesta nu moduleaza si
        sunetul ,deci tv-ul tau daca isi cauta posturile dupa
        video SI sunet nu o sa recunoasca semnalul.

        Daca are intrare video utilizeaza-l cum a zis George
        intrucat obti oricum o calitate mult mai buna a imaginii

        Be a better friend, newshound, and
        know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ
        Message 3 of 6 , Apr 3, 2008
          Dupa ce am mai citit prin manualul de hc.....
          Zic ei acolo ca modulatorul ala ar merge pe canalul 8 (asta e la
          inceputul benzii a doua de tv ,canalele 6-12),deci daca ai
          posibilitatea de a seta tv-ul pe canalul 8 "manual"...ai rezolvat
          problema (asta in cazul in care nu ai reusit altfel).