Re: problema cu iesirea TV

    Message 1 of 6 , Mar 17 6:19 AM
      Salut!

      Eu folosesc iesirea pentru monitor a HC-ului, de unde iau semnal
      composite, si il bag in intrarea composite de pe mufa SCART a TV-ului.
      Folosesc un cablu (luat din Carrefour) care are la un capat mufa SCART
      iar la celalalt capat mai multe mufe RCA pentru: composite-in,
      audio-in, composite-out, audio-out, rgb-in). Rezultatul e mult mai bun
      decat prin mufa AF (cea rotunda cu cablu coaxial).
      Schema pinilor de la mufa de monitor a HC-ului e aici:
      http://www.old-computers.com/museum/hardware.asp?t=2&c=911&st=1 . E
      vorba de pinul 7 si 2 pentru composite (la HC), iar la SCART e pinul
      20 cu 17 (masa), dupa cum arata aici:
      http://www.leadsdirect.co.uk/images/technical/scartdiag.gif (eu aveam
      cablul SCART facut, deci nu m-au interesat pinii de la SCART).

      Banuiesc ca se poate conecta si prin RGB, dar nu am incercat. E mai
      complicat deoarece spre deosebire de composite (unde se conecteaza
      doar 2 fire), la RGB se conecteaza 3 (rgb) + 2 (sincronizare
      orizontala si verticala) + masa (cred).

      Succes!

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, jimmy lost <mmylost@...>
      wrote:

> [...]
      > Philips NMS 800 MSX compatibile, dar iesirea acestuia
      > este pe Euroscart.
      >
      > Aveti vreo sugestie pt a rezolva problema cu HC-ul?
      >
      > Eu as vedea acum 3 abordari:
      > 1. sa fac ceva ca TV-ul sa vadaca HC, dar asta
      > presupun ca tine mai degraba de TV.
      > 2. s-ar putea folosi un adaptor de la iesirea TV a
      > HC-ului la euroscart?
      > 3. s-ar putea utiliza iesirea pt monitor a HC-ului pt
      > conectarea TV-ului?
      >
      > Multumesc pt orice idei.

      > Be a better friend, newshound, and
      > know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now.

    • mmylost
      Message 2 of 6 , Mar 17 6:32 AM
        mersi mult. o sa incerc si sper sa mearga totul ok.

        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "George Chirtoaca"

        Message 3 of 6 , Mar 17 6:34 AM
          Depinde daca Tv-ul are intrare video(composite sau
          s-video sau scart);Pe intrarea de antena nu poti sa
          faci nimic intrucat banuiesc ca modulatorul din hc2000
          e acelasi cu cel de hc91 ,iar acesta nu moduleaza si
          sunetul ,deci tv-ul tau daca isi cauta posturile dupa
          video SI sunet nu o sa recunoasca semnalul.

          Daca are intrare video utilizeaza-l cum a zis George
          intrucat obti oricum o calitate mult mai buna a imaginii

          Be a better friend, newshound, and
          know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ
          Message 4 of 6 , Apr 3, 2008
            Dupa ce am mai citit prin manualul de hc.....
            Zic ei acolo ca modulatorul ala ar merge pe canalul 8 (asta e la
            inceputul benzii a doua de tv ,canalele 6-12),deci daca ai
            posibilitatea de a seta tv-ul pe canalul 8 "manual"...ai rezolvat
            problema (asta in cazul in care nu ai reusit altfel).