CoBra - Interfata FDD cobra

  • CoBra
    Message 1 of 6 , Sep 29, 2013
      Salutari,

      Interesanta treaba asta.
      Schema asta iti apartine, ai proiectat-o tu personal?

      Nu de alta, dar daca se dovedeste functionala, mi-ar face placere sa pomenesc autorul pe website.

      Si apropo, pentru toata lumea:
      am deschis site-ul despre CoBra de ceva timp, cu toate ca inca nu am tot materialul pe care mi-ar place sa-l am.

      www.cobrasov.com

      CoBra

      Subject: [RomanianHomeComputer] Interfata FDD cobra [1 Attachment]
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Date: Tuesday, September 17, 2013, 7:35 AM

      [Attachment(s) from oamariei@...
      included below]

      Urmaresc de mult acest topic, dar nu am postat nimic pana
      ajutorul celor care vor sa construiasca o interfata de FDD
      pentru COBRA dar nu detin acel "minunat"
      PROM.</div><div>Asadar, in fisierul PDF atasat
      se regasesc atat schema originala a sectiunii PLL, dar si
      schema modificata ce nu contine
      PROM-ul.</div><div>Sper sa fie de mare
      ajutor!!</div><div>PS1. sper sa nu se fi
      strecurat erori in schema</div><div>PS2. Am
      realizat aceasta schema si a functionat
      perfect.</div>
    • jesse_blue7

        Message 3 of 6 , Sep 30, 2013
          Felicitări pentru site, e interesant.

          Sent from Samsung Mobile

          Message 4 of 6 , Sep 30, 2013
            Foarte interesant site-ul , l-am citit azi ; felicitari  si multumesc pentru informatii...

            Message 5 of 6 , Oct 1, 2013

              Nu as putea spune ca e proiectata de mine. E o combinatie dintre o schema a unei cartele pe ISA de la calculatoarele PC-XT si interfata de cobra. Am facut aceata acum muuult timp in urma (97-98) cand mai montam placi de cobra dar nu prea se gasea promul..:)

              Daca nu am gresit schema(si cred ca nu) este functionala 100%, folosita in 3 adaptoare de catre mine. Incercati!! :)