vinde cineva multe hc-uri, la un pret decent

  • Andrei Iancu
    Message 1 of 3 , Sep 24, 2013

      Căutând alte chestii, am dat de următorul anunţ, printre radioamatori :

      "Vand o serie de 7 calculatoare HC-90 cu alimentator si cablu de monitor.
      Doua dintre ele nu au modulator. Acestea au pretul de 85 lei / buc. + 15 lei Posta Romana.
      Restul au pretul de 100 lei / buc. + 15 lei Posta Romana.
      Pentru cine cumpara toate cele 7 HC-uri pretul = 600 lei + taxe postale.
      "

      Pentru cine e interesat... :)

      Succes vă doresc !

      Andrei Iancu

      www.suprasoft.ro - Software la comanda, solutii de automatizare personalizate si gazduire web & e-mail.
    • Radu Costin
      Message 2 of 3 , Sep 24, 2013
        multumesc frumos.

        Message 3 of 3 , Sep 24, 2013
          Se pricepe cineva pe aici la macbook pro? As vrea sa intreb ceva legat de memorii. Stima.