CIP 04

  • rdmarian
    Message 1 of 6 , Mar 14, 2008
      Are cineva de vinzare un CIP 04 sau 64 ?
    • jimmy lost
      Message 2 of 6 , Mar 17, 2008
        Salutare tuturor.
        Am incercat aseara sa conectez un HC-2000 la un TV
        mic, LCD, pe care l-am cumparat special pt treaba
        asta.
        Problema: TV-ul nu recunoaste semnalul de la
        calculator. Pur si simplu trece peste el, fara sa
        fixeze postul pe acel semnal, apoi (mai rau), intra in
        regim de auto-inchidere, din lipsa de semnal.
        Am testat acelasi TV si functioneaza cu un calculator
        Philips NMS 800 MSX compatibile, dar iesirea acestuia
        este pe Euroscart.

        Aveti vreo sugestie pt a rezolva problema cu HC-ul?

        Eu as vedea acum 3 abordari:
        1. sa fac ceva ca TV-ul sa vadaca HC, dar asta
        presupun ca tine mai degraba de TV.
        2. s-ar putea folosi un adaptor de la iesirea TV a
        HC-ului la euroscart?
        3. s-ar putea utiliza iesirea pt monitor a HC-ului pt
        conectarea TV-ului?

        Multumesc pt orice idei.

        Be a better friend, newshound, and
        know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ
        Message 3 of 6 , Mar 17, 2008
          Salut!

          Eu folosesc iesirea pentru monitor a HC-ului, de unde iau semnal
          composite, si il bag in intrarea composite de pe mufa SCART a TV-ului.
          Folosesc un cablu (luat din Carrefour) care are la un capat mufa SCART
          iar la celalalt capat mai multe mufe RCA pentru: composite-in,
          audio-in, composite-out, audio-out, rgb-in). Rezultatul e mult mai bun
          decat prin mufa AF (cea rotunda cu cablu coaxial).
          Schema pinilor de la mufa de monitor a HC-ului e aici:
          http://www.old-computers.com/museum/hardware.asp?t=2&c=911&st=1 . E
          vorba de pinul 7 si 2 pentru composite (la HC), iar la SCART e pinul
          20 cu 17 (masa), dupa cum arata aici:
          http://www.leadsdirect.co.uk/images/technical/scartdiag.gif (eu aveam
          cablul SCART facut, deci nu m-au interesat pinii de la SCART).

          Banuiesc ca se poate conecta si prin RGB, dar nu am incercat. E mai
          complicat deoarece spre deosebire de composite (unde se conecteaza
          doar 2 fire), la RGB se conecteaza 3 (rgb) + 2 (sincronizare
          orizontala si verticala) + masa (cred).

          Succes!

          --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, jimmy lost <mmylost@...>
          wrote:

> [...]
          >
          > Multumesc pt orice idei.

          > Be a better friend, newshound, and
          > know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now.

        • mmylost
          Message 4 of 6 , Mar 17, 2008
            mersi mult. o sa incerc si sper sa mearga totul ok.

            --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "George Chirtoaca"

            Message 5 of 6 , Mar 17, 2008
              Depinde daca Tv-ul are intrare video(composite sau
              s-video sau scart);Pe intrarea de antena nu poti sa
              faci nimic intrucat banuiesc ca modulatorul din hc2000
              e acelasi cu cel de hc91 ,iar acesta nu moduleaza si
              sunetul ,deci tv-ul tau daca isi cauta posturile dupa
              video SI sunet nu o sa recunoasca semnalul.

              Daca are intrare video utilizeaza-l cum a zis George
              intrucat obti oricum o calitate mult mai buna a imaginii

              Message 6 of 6 , Apr 3, 2008
                Dupa ce am mai citit prin manualul de hc.....
                Zic ei acolo ca modulatorul ala ar merge pe canalul 8 (asta e la
                inceputul benzii a doua de tv ,canalele 6-12),deci daca ai
                posibilitatea de a seta tv-ul pe canalul 8 "manual"...ai rezolvat
                problema (asta in cazul in care nu ai reusit altfel).