imprimanta matriciala color pt. C64, C64 defect

  • alexandru_floca
    Message 1 of 13 , Sep 1, 2013
      salutare!

      astazi facem curatenia de toamna:

      1 x Commodore C64 defect - carcasa varianta a 2-a fara alimentator sau alte accesorii: 50 ron

      1 x imprimanta STAR LC10c - cu interfata pentru C64, functionala, testata cu ribbon negru + 1 ribon CoLoR, nou, sigilat !!!!  - 400 ron

      cash sau schimburi cu pc-uri/componente/accesorii colectie

      o saptamana minunata!
      alex
    • Bogdan Marcu

        Message 3 of 13 , Sep 1, 2013

          Il cumpar eu, contacteaza-ma pentru detalii. mulrumesc

          Sent from Yahoo! Mail on Android

          Message 4 of 13 , Sep 1, 2013
            deci, C64 a doua varianta cu carcasa alba si taste deschise la culoare, nu porneste de loc, led-ul de alimentare se aprinde dar nu apare nicio imagine pe tv, nu am timp si nici piese de schimb pt. reparatie.

            prefer sa nu trimit cu posta si daca trimit in niciun caz ramburs (nu vreau sa stau de 2 ori cate o ora la coada)
            eventual trimit cu ramburs cu fan courier.

            la pachet cu imprimanta: 350 ron,
            separat:  50 ron C64 defect si 400 ron imprimanta.

            Message 5 of 13 , Sep 1, 2013

              ok. iau doar c64-ul. curier atunci pe adresa:
              Nicusor Nedelcu
              Str. Negoiul nr 12, Ap. 8, Et. 1
              500002, Brasov, Jud Brasov

              multumesc mult, poti trimite cu incredere.

                Message 7 of 13 , Sep 2, 2013

                  eu l-am intrebat primul de model :) mememe!!!

                  Message 8 of 13 , Sep 2, 2013
                    hooo nu vreau sa iasa cu sange!!!

                    primul care a intrebat de el a fost un mail trimis direct pe adresa mea la 10 min dupa ce am pus anuntul si nu este Bogdan Marcu.
                    primul care a zis ca il cumpara a fost Ned Nik prin urmare as inclina sa il dau primuia care a zis ca il cumpara, restul care doar au intrebat erau nehotarati inca la momentul respectiv.

                    daca nu e graba, in Brasov pot sa il aduc si personal (vin de 2-3 ori pe luna la Brasov (acasa))

                    imprimanta nu o vrea nimeni?