cumparare eprom

  • Viomusic Studio
    Message 1 of 12 , Aug 29, 2013
      Am si eu o intrebare, este cineva pe aici care cumpara ceva de pe http://www.divide.cz/ ? As dori sa iau un eprom pt divIDE, el costa 2 euro dar taxele sunt 7 euro din ce vad si nu prea merita, ma gandesc ca daca amlua mai multe ar merita dar asa sa dau 9 euro pt o piesa, cam mult.

      Stie cineva daca aceasta este compatibila cu divIDE 57c? Eu am eprom 28C64 acesta este 28C64B
    • payty
      Message 2 of 12 , Aug 29, 2013
        pai epromul e programat cu ceva? ca daca e gol, cred ca poti sa il iei de la orice magazin de piese, nu trebuie luat de la ei.

        Message 3 of 12 , Aug 29, 2013
          as fi cumparat eu, dar vad ca nu au ce cautam, adica interfata de mouse.

          Message 4 of 12 , Aug 29, 2013
            Cu fatware. Dar oricum nu vad sa se gaseasca cel putin nu la noi.

> [...]

            > Stie cineva daca aceasta este compatibila cu divIDE 57c? Eu am eprom 28C64 acesta este 28C64B

          • Bogdan Marcu
            Message 5 of 12 , Aug 29, 2013
              Te ajut eu dar vreau mai multe detalii

              Sent from my iPhone

              Message 6 of 12 , Aug 29, 2013
                Detalii despre defect? Vezi ca ti-am trimis ieri parca un email, daca nu l-ai primit ti-l mai trimit iar, poate iti dai si tu o parere te rog, nu stiu daca asta e defectul sau nu.Am gasit si ce prostie am facut pana la urma, am bagat un pic mai la dreapta placa si in dreapta a ramas un rand de pini pe afara. Macar sa stiu daca mai merita reparat sau nu. Asta e greseala mea nu am fost atent sunt si cam chior.

                Message 7 of 12 , Aug 29, 2013
                  Poti sa o trimiti si o reparam, ca daca ai bagat in port mai la stanga sau mai la dreapta ai dat cu tensiune aiurea si ai parlit ceva.

                  Sent from my iPhone

                  Message 8 of 12 , Aug 29, 2013
                    Mersi mult mi-ai fi de mare ajutor, macar tu te pricepi si o sa stii exact daca e epromul sau altceva, ca asa pe bajbaiala mi-e ca dau banii aiurea si nici nu o rezolv. Sa imi lasi pe privat te rog adresa ta ca nu cred ca o mai am, sa vad pe cine gasesc sa o trimit, nu stiu cand o sa pot, te anunt oricum. Multumiri inca odata.

> [...]

                    > Stie cineva daca aceasta este compatibila cu divIDE 57c? Eu am eprom 28C64 acesta este 28C64B

                  • VELESOFT
                    Message 9 of 12 , Aug 29, 2013
                      My friend "NOBY" manage site WWW.DIVIDE.CZ. Yes, price of postage is high. Better is buy one EEPROM chip from EBAY:

                      Can be used any EEPROM 8kB (28C64/28C64B/AT28C64....etc...).
                      Flashing of AT28C64 is very fast, but not contain write protect feature. AT28C64B use slow flashing, but contain write protect feature.

                      VELESOFT

                      Message 10 of 12 , Aug 29, 2013
                      Stie cineva ce sunt aceste piese si la ce pot fi folosite?
                    • dragoscondruz
                      Message 11 of 12 , Aug 30, 2013
                        40092U  Spectrum +2B ROM A v4.1 English
                        40093U  Spectrum +2B ROM B v4.1 English

                        --- In romanianhomecomputer@yahoogroups.com, <viomusicstudio@...> wrote:

                        Stie cineva ce sunt aceste piese si la ce pot fi folosite?
                      • preda myke
                        Message 12 of 12 , Aug 30, 2013
                          Sant 2 ROM-uri de Sinclair.

                          To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com