Re: Adaptor / convertor CGA-VGA pentru HC

  • YO3GHM
    Message 1 of 17 , Aug 19 4:33 AM
      Eu am gasit ceva care se poate modifica :
      http://elm-chan.org/works/crtc/report.html
      ...doar ca eu nu ma pricep la VHDL sau Verilog..asa ca e doar o idee.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Bogdan Marcu <bobybmc@...> wrote:

      > Exista una o sa caut unde am gasit si va zic.
      >
      > Sent from my iPhone

    • payty
      Message 2 of 17 , Sep 18, 2013

         ma poate ajuta cineva cu o poza a unui cablu functional pt acest convertor, sau macar o explicatie?

        Am cumparat si eu unul si din pacate nu vad decat o imagine stricata din care nu se intelege nimic.

        Daca apas pe tastele calculatorului, imaginea nu se schimba in niciun fel.

        Am legat semnalele RGB la pinii 3,4,5 , HS la 8 si VS la 9. GND la pinul 2 (pinii sunt cei de la HC).

        Din cate vad pe placa exista HS, VS si S. Firul gri era legat in dreptul lui S dar l-am mutat la HS .

        (oricum nu merge in niciun fel).

      • bogde
        Message 3 of 17 , Sep 19, 2013

           "firele galben și gri (VS și S de la Gonbes) trebuie legate la HC pe pinii 7 și 8" - See more at: http://news.duino.ro/hc-2000-pe-monitor-lcd-convertor-rgb-vga.html#comments

          Message 4 of 17 , Sep 19, 2013

             Am vazut acest comentariu, si am si incercat dar nu merge.

            oricum 7 e semnalul videocomplex pe care l-am folosit la televizor iar 8 e HS sau VS

            banuiesc ca e vorba despre 8 si 9 care sunt HS si VS.

            O imagine vad dar  e in genul celei postate mai sus de initiator si nici refresh nu se face la ea daca apas pe taste de exemplu decat atunci cand resetez convertorul.

            Message 5 of 17 , Sep 21, 2013

               v-as ruga totusi daca ma poate ajuta cineva cu  o informatie pt ca am luat convertorul de pe ebay si as vrea sa stiu daca sa ma apuc sa ma cert cu chinezul de la care l-am luat sau nu :)

              Am incercat pe 2 hc2000 si un hc90 si rezultatele  sunt identice.

            • Bogdan Marcu
              Message 6 of 17 , Sep 22, 2013
                Ma uit eu maine la al meu si iti zic cum am facut eu cablul la al meu si merge ok, ca implica niste rezistente puse ca tot asa facea si la mine.

                Sent from my iPad

                Message 7 of 17 , Sep 22, 2013

                   merci mult, astept cu interes.

> [...]

                  --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Bogdan Marcu <bobybmc@...> wrote:

                  > Exista una o sa caut unde am gasit si va zic.

                • irinaseibulescu
                  Message 8 of 17 , Sep 22, 2013
                    Buna,
                    Aceasi problema am si eu cu legatul firelor.
                    Am gasit pe net un cablu 9 pini - 15 pini vga.
                    Astept sa-l primesc, si apoi va comunic.
                    Pe curand.

                    Trimis de pe iPad-ul meu

                    Pe 22 Sep, 2013, la 15:58, <payty@...> a scris:

                    Message 9 of 17 , Sep 25, 2013

                      nu uita te rog de cablul respectiv. scuze, n-as vrea sa te bat la cap, dar as vrea sa vad daca convertorul meu chiar e defect sau nu, ca daca e defect vreau sa ii deschid plangere chinezului la ebay si am o perioada limitata pe care pot face asta.

                      Am mai gasit si eu cate ceva pe internet cum ca as putea pune niste rezistente pe H si V dar la mine nu a mers cu valorile mentionate acolo.

                      Era un forum pt Atari.