Transformator placa HC85

  • dan_g_79
    Message 1 of 6 , Mar 3, 2008
      Salut!
      Cu ce as putea inlocui transformatorul circular de pe placa de HC85
      (cel aflat in partea dreapta sus)? A fost lovit, s-a deteriorat si
      trebuie inlocuit, ca nu mai merge...
    • yo3ghm
      Message 2 of 6 , Mar 3, 2008
        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "dan_g_79" <dan_g_79@...>
        wrote:

        > Salut!
        > Cu ce as putea inlocui transformatorul circular de pe placa de HC85
        > (cel aflat in partea dreapta sus)? A fost lovit, s-a deteriorat si
        > trebuie inlocuit, ca nu mai merge...

        Salut !
        Posteaza o poza cu zona aferenta, ca sa stiu la ce varianta de placa de
        HC-85 te referi. Banuiesc ca este aia cu LS-uri facuta de ICE-Felix,
        sau alta ?
      • dan g
        Message 3 of 6 , Mar 3, 2008
          Placa este HC80B.
          Iata placa cu traful respectiv marcat cu rosu. De asemenea as dori o indicatie referitor
          la pinii unde trebuie conectat difuzorul (capsula telefonica).

          Message 4 of 6 , Mar 3, 2008
            Ai schema de la HC-ul asta? cred ca e postata si pe forum...
            "traful" ala pe ferita face parte din sursa in comutatie DC-DC care
            ridica din 5V in 12V..si obtine si tensiunea de -5v.Astea erau necesare
            numai pentru memoriile MMN4116 care mergeau cu 3 tensiuni de
            alimentare...+5v ; -5V si +12V.
            Daca ai o placa cu memorii MOSTEK 4516 nu ai nevoie decit de +5v..

            Ok...daca totusi ai nevoie de traful ala eu zic sa cauti o placa de
            baza (din astea de acum), scoti torul ala rotund care face parte din
            sursa de la CPU, dai jos sirma de pe el,si bobinezi 20-30 de spire cu
            sirma de 0.2 sau 0.3 mm ca sa obtii un chopper.

            Nu mai stiu inductanta..parca era trecuta pe schema...dar la valorile
            care le-am zis mai sus esti cam pe acolo...
            ok..mai vorbim...Toate bune 73!
          • jimmy lost
            Message 5 of 6 , Mar 4, 2008
              am eu o placa din asta (hc80b). daca esti in bucuresti
              si te mai intereseaza, pot sa ti-o dau. da-mi un semn
              si iti spun cum sa ma contactezi.

              Be a better friend, newshound, and
              know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now. http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ
            • roelofkoning
              Message 6 of 6 , Mar 5, 2008
                Hi all,

                I uploaded a picture of the HC 85 interior, with a
                placa called HC80, to "Photos/Photoalbums/Pictures by RK"
                The (or 'a') 12V convertor (if any, don't think so.....) is depicted
                in the diagram of IF1 found at gheorghes googlepages.

                --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, jimmy lost <mmylost@...>