Z80 Computers

  • dan_g_79
    Message 1 of 1 , Jan 11, 2008
      Salut!
      Stie cineva daca se gasesc si la noi pe undeva jucarii ca aceasta de la
      http://www.ez80sbc.com/ sau altele similare? Sau daca are cineva de dat
      vreun calculator bazat pe Z80 care sa ruleze CP/M, sau o placa Felix
      IF1 pentru HC91 si eventual un floppy drive pentru un Commodore?

      Momentan mi-am construit un computer CP/M dintr-un router Edimax pe
      care l-am modificat pentru a rula linux de pe un stick USB, iar sub
      linux am AltairZ80 cu CP/M si alte S.O. pe care le pot accesa prin SSH
      de oriunde. Insa as vrea si un calculator pe care sa ruleze nativ.

      Numai bine!