Sinclair ZX Spectrum +2 gri

  • Dragos
    Message 1 of 7 , Aug 7 2:57 AM
      Am disponibil un Sinclair ZX Spectrum +2 gri in stare exceptionala estetic si functional.

      Imbunatatiri:
      - interfata video SCART RGB perfect reglata = imagine impecabila !
      - interfata audio AY3-8912 stereo ACB !
      - upgrade chip GAL16V8 'Umbrella'
      - interfata DivIDE cu card 256MB pt. incarcare/salvare rapida programe
      - conector casetofon extern (permite incarcarea programelor prin conectarea la placa de sunet a unui PC)
      - mini-ventilator intern pt. racire componente
      - sursa externa in comutatie tip laptop.

      Se vinde cu toate cablurile aferente, 2 joystickuri Quickshot VII si o caseta audio cu role metalice.
      Pret = 550 ron. Relatii la tel. 0722.366.833
    • nekitu
      Message 2 of 7 , Aug 7 4:42 AM
        poze?

        Message 3 of 7 , Aug 7 9:44 AM
          gata... :)

          Message 4 of 7 , Aug 7 12:51 PM
            Arata bine, felicitari :). Din pacate am deja un +3, iar pretul cerut e peste ce pot oferi.

            Message 5 of 7 , Aug 7 1:55 PM
              Multumesc pt. felicitari ! Fa-mi o oferta.

              Message 6 of 7 , Aug 8 5:21 AM
                400 RON ramburs pentru Brasov.

                Message 7 of 7 , Aug 8 8:33 AM
                  Lasa-mi un nr de telefon, sau suna-ma la 0722.366.833