Re: [RomanianHomeComputer] Re: intrebare orga

  • Viomusic Studio
    Message 1 of 93 , Jul 29 12:31 PM
    Sa-ti dea Dumnezeu sanatate Bogdan, am gasit vinovatul, panglica cu mufa rosie din imagine care intra in placa de baza, trebuia cablul bagat sa fie rasucit nu drept, cu dunga albastra in stanga. Acuma merge normal. :)      Mi-era si ciuda, zic am bagat bani in clape si butoane si acuma numai merge bine, deja ma gandeam ca trebuie sa strang bani de alta.

    Message 93 of 93 , Aug 16, 2013
      Si nu se poate inlocui unitatea cu una normala de pc? Intreb deoarece nu am folosit niciodata floapa mare. De ce oare le-or fi facut asa? Daca modelul era clar conceput cu floppy normal? Sau a fost criza de floape? :)

      De la: payty <payty@...>
      Către: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Subiect: [RomanianHomeComputer] Re: HC-2000

      cum ziceam la un moment dat, am mai facut rost de inca un HC-2000, dar cu unitate externa, de 5.25.

      E vreo diferenta in ROM legata de aceasta unitate?

      Am vazut ca nu prea interactioneaza cu fdd-ul daca ii pun unitatea de 3.5

      in schimb cea cu care a venit mi se pare ca o apeleaza. N-am discheta pt ea ca sa vad daca merge 100%.

      Am mai constatat ca daca pun pe emulatorul de floppy imagini de dischete de 5.25 nu le citeste. Pot fi convertite la formatul de 80 piste?