Re: [RomanianHomeComputer] intrebare orga

  • Bogdan Marcu
    Message 1 of 93 , Jul 26, 2013
      Pai ia la mana ce ai desfacut si vezi ce nu ai pus bine, cum arata butonul ala rotita? Sa nu aiba un mecanism ciudat in interior si s-a bramburit ceva si da alte valori.

      Sent from my iPhone

      On 26.07.2013, at 22:00, Viomusic Studio <viomusicstudio@...> wrote:

      Cu clapele se pare ca am rezolvat-o, am refacut cele doua lipituri din poza (m-am chinuit un pic deoarece nu prindea deloc fludorul) si acuma merge :) sper sa tina lipiturile. A mai ramas problema a doua, nu cred ca e stricat ceva electronic ca doar am schimbat butoanele de plastic nu am umblat la altceva, inainte sa schimb butoanele mergea normal. Eu ma tem sa nu fie cumva vreun buton de vina sa stea blocat dar nu imi dau seama care.

      Message 93 of 93 , Aug 16, 2013
        Si nu se poate inlocui unitatea cu una normala de pc? Intreb deoarece nu am folosit niciodata floapa mare. De ce oare le-or fi facut asa? Daca modelul era clar conceput cu floppy normal? Sau a fost criza de floape? :)

        De la: payty <payty@...>
        Către: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
        Subiect: [RomanianHomeComputer] Re: HC-2000

        cum ziceam la un moment dat, am mai facut rost de inca un HC-2000, dar cu unitate externa, de 5.25.

        E vreo diferenta in ROM legata de aceasta unitate?

        Am vazut ca nu prea interactioneaza cu fdd-ul daca ii pun unitatea de 3.5

        in schimb cea cu care a venit mi se pare ca o apeleaza. N-am discheta pt ea ca sa vad daca merge 100%.

        Am mai constatat ca daca pun pe emulatorul de floppy imagini de dischete de 5.25 nu le citeste. Pot fi convertite la formatul de 80 piste?