Re: [RomanianHomeComputer] Re: HC-2000

  • Viomusic Studio
    Message 1 of 93 , Jul 25, 2013

      Ieftin, ma mir ca l-a lasat asa ieftin.

      From: payty <payty@...>
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Sent: Thursday, July 25, 2013 10:10 PM
      Subject: [RomanianHomeComputer] Re: HC-2000

      50 de ron. are si sursa lui si unitate floppy de 5.25 externa.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Viomusic Studio <viomusicstudio@...> wrote:

      > Cat ai dat pe el?
      >

      > ________________________________

    • Viomusic Studio
      Message 93 of 93 , Aug 16 4:26 AM
        Si nu se poate inlocui unitatea cu una normala de pc? Intreb deoarece nu am folosit niciodata floapa mare. De ce oare le-or fi facut asa? Daca modelul era clar conceput cu floppy normal? Sau a fost criza de floape? :)

        De la: payty <payty@...>
        Către: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
        Subiect: [RomanianHomeComputer] Re: HC-2000

        cum ziceam la un moment dat, am mai facut rost de inca un HC-2000, dar cu unitate externa, de 5.25.

        E vreo diferenta in ROM legata de aceasta unitate?

        Am vazut ca nu prea interactioneaza cu fdd-ul daca ii pun unitatea de 3.5

        in schimb cea cu care a venit mi se pare ca o apeleaza. N-am discheta pt ea ca sa vad daca merge 100%.

        Am mai constatat ca daca pun pe emulatorul de floppy imagini de dischete de 5.25 nu le citeste. Pot fi convertite la formatul de 80 piste?