Re: [RomanianHomeComputer] Re: HC-2000

  • Bogdan Marcu
    Message 1 of 93 , Jul 17, 2013
      Merge tot mai putin functia format care pe mine nu ma deranjeaza

      Sent from my iPhone

      On 17.07.2013, at 09:08, "payty" <payty@...> wrote:

      Inca ceva:

      Nu m-am lamurit cu partea de scriere pe acel dispozitiv.

      De citit am inteles ca poate citi acele imagini de dischete ca si cand ar fi dischete reale.

      Dar de scris?
      Adica de exemplu din Basic pot sa dau save *"d";1;"test" si sa si scrie fisierul "test"?

      Acolo la specificatii zice ceva de scriere, dar nu m-am lamurit.

      Si in cazul in care scrierea merge, cum se face? Vad ca imaginile de discheta sunt stocate ca niste fisiere. Fac o imagine goala si o pun pe acel card, sau cum ?

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Bogdan Marcu <bobybmc@...> wrote:

      > Ala este compatibil cu ce scrie acolo ala de la lotharek este universal compatibil in loc de fdd pe orice. Testat de mine 100%. Aici este si diferenta de pret.
      >
      > Sent from my iPhone

    • Viomusic Studio
      Message 93 of 93 , Aug 16, 2013
        Si nu se poate inlocui unitatea cu una normala de pc? Intreb deoarece nu am folosit niciodata floapa mare. De ce oare le-or fi facut asa? Daca modelul era clar conceput cu floppy normal? Sau a fost criza de floape? :)

        De la: payty <payty@...>
        Către: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
        Subiect: [RomanianHomeComputer] Re: HC-2000

        cum ziceam la un moment dat, am mai facut rost de inca un HC-2000, dar cu unitate externa, de 5.25.

        E vreo diferenta in ROM legata de aceasta unitate?

        Am vazut ca nu prea interactioneaza cu fdd-ul daca ii pun unitatea de 3.5

        in schimb cea cu care a venit mi se pare ca o apeleaza. N-am discheta pt ea ca sa vad daca merge 100%.

        Am mai constatat ca daca pun pe emulatorul de floppy imagini de dischete de 5.25 nu le citeste. Pot fi convertite la formatul de 80 piste?