Tutor si Hardware

  • Nicolae Popa
    Message 1 of 2 , Jul 14 9:47 AM

      Am observat ca, pe grup, programul Tutor are screen-ul busit.
      Am gasit o salvare veche de-a mea pe o caseta, si am luat de acolo doar screen-ul. In emulator se incarca, insa cu maketzx n-am reusit s-o convertesc.

      De asemenea, pe "caseta de demonstratii" (tot pe grup), doua softuri sunt busite (hardware si inca unul, daca nu ma insel chiar ultimul, nu-i retin numele acum).
      Pentru "hardware" am gasit o salvare veche prin calculator, problema este ca trebuie editata manual pentru a putea fi convertita (da Tape Loading Error), si eu unul nu ma pricep. Este de pe caseta unui HC-91.

      Daca are cineva timp/placere/cunostintele necesare, ele se gasesc aici:
      http://www.invatasingur.ro/tutor.wav
      http://www.invatasingur.ro/hardware.wav

      Nu in ultimul rand, revin cu o rugaminte mai veche - daca are cineva softul "Triunghi", sa faca un efort si sa-l posteze pe grup. (Am aflat ca se gasea pe una dintre casetele Jeco - nu stiu insa pe care - dar imi poate confirma/infirma cine mai are astfel de casete. Ar fi fost util un fisier text cu lista de softuri de pe casetele Jeco verde, Jeco albastru, Jeco rosu etc).

      Toate cele bune,
      Nicolae Popa
    • george_chirtoaca
      Message 2 of 2 , Jul 16 12:18 AM