Re: [RomanianHomeComputer] Re: C64

  • Viomusic Studio
    Message 1 of 13 , Jul 14, 2013
      Sal. Ma intereseaza si joystickul si C64 chiar daca nu e functional l-as lua sa imi fac o tastatura reto pt pc cu carcasa lui :) nostalgia de... Pai fa-mi si mie un pret pt ambele, avand in vedere ca nu functioneaza c64. Esti din Bucuresti? Si pune si mie nisue poze cu ele daca vrei, mersi mult. Am vazut ca s-a mai interesat cineva, sper ca tii cont ca eu am fost primul :) . Stima.

      Message 2 of 13 , Jul 20, 2013
        Am cumparat miniTv Hyundai, nu am cablu pt el si nic bani momentan sa iau unul. Are doua intrari AV, ambele cu aceeasi mufa, cred ca este o mufa jack dar nu 4 pini in loc de 3 cum e cea normala audio. Prin casa am cateva cabluri audio cu un jack si doua rca, as putea folosi unul din acesta? Nu stiu cum e pinoutul si daca ajunge mufa la partea video composite a tv. Oricum sonorul nu ma intereseaza daca merge doar un difuzor ca oricum e mono hc.
      • payty
        Message 3 of 13 , Jul 20, 2013
          la mufa aia cu 9 picioare pinul 7 e cel cu semnal compozit din cate imi aduc aminte, si parca 2 era masa.

          Eu folosesc cu succes varianta asta si a mers si la Cobra, si la Hc-90 si la HC-2000, cablul fiind acelasi. Am folosit cablu de microfon profesional cu ecranaj.

> [...]
          >
          > Am cumparat miniTv Hyundai, nu am cablu pt el si nic bani momentan sa iau unul. Are doua intrari AV, ambele cu aceeasi mufa, cred ca este o mufa jack dar nu 4 pini in loc de 3 cum e cea normala audio. Prin casa am cateva cabluri audio cu un jack si doua rca, as putea folosi unul din acesta? Nu stiu cum e pinoutul si daca ajunge mufa la partea video composite a tv. Oricum sonorul nu ma intereseaza daca merge doar un difuzor ca oricum e mono hc.

        • tmulicz
          Message 4 of 13 , Jul 21, 2013
            Salut

            Mufa aia jack cu 4 pini este videocomplex, audio stanga/dreapta si masa.
            Am si eu un mini TV Vortex la lucru, posibil sa aibe acelasi pinout. Pot sa verific dar probabil va mai dura cateva zile pana ajung la birou.

            Poti sa le incerci si la noroc, masa ar trebui sa fie capatul dinspre cablu iar una din celelalte trei e video.
            Cum semnalul video este max 1V cred ca nu se intampla nimic daca-l bagi accidental pe intrarea audio - rog un electronist sa confirme

            Cat timp nu stii alocarea exacta a pinilor, personal nu as folosi un jack stereo (3 pini) sa nu faca cumva scurt intre intrarea video si unul dintre audio.

            Thomas

            Message 5 of 13 , Jul 25, 2013
            • 1 Attachment
            • 791 KB
            Multumesc tuturor, am bagat in hc mufa rca neagra si a mers din prima. Se vede exceptional.