HC91 fara IF1

  • tmulicz
    Message 1 of 3 , Jul 14, 2013
      O intrebare scurta, scuze daca subiectul a fost deja dezbatut ...

      Un HC91 cu floppy extern functioneaza cu IF1 deconectat (adica doar placa de sus, cu alimentatorul de 9V )?

      Lucrez acum la "reinvierea" unui HC91 si mi-ar place sa le iau pe rand, intai placa principala si cand vad ca totul este ok, sa trec mai departe la testare impreuna cu IF1

      Thomas
    • Bogdan Marcu

        Message 3 of 3 , Jul 14, 2013
          Aha, multumesc frumos.