tv Hyundai pt HC sau adaptor

  • Viomusic Studio
    Message 1 of 13 , Jul 9 2:37 AM
                  M-am hotarat sa cumpar un miniTv sau un adaptor CGA VGA pentru HC2000. Am gasit un Hyundai, iata specificatiile: HE-P710, AV: PAL/SECAM, 7", are o iesire pt casti, doua intrari pe care scrie A/1/N si A/2/N ( presupun ca sunt intrari AV) si mufa de adaptor +12V. Este bun pentru HC? Se va vedea clar?
      Momentan bag HC prin PC cu un tv tuner Elgato dar se vede execrabil, si totusi vorbim de un tv tuner pentru macuri, destul de scump.
      Pe aceste adaptoare cum se vede? A incercat cineva? E nasol ca nu iti da nici mufe, nici alimentator, cred ca nu prea merita. http://www.okazii.ro/componente-electronice/convertor-cga-vga-cu-o-iesire-a128935707
      http://www.okazii.ro/componente-electronice/convertor-vga-cga-cu-4-iesiri-si-o-intrare-a128933455
    • bogde
      Message 2 of 13 , Jul 10 1:50 AM
        http://news.duino.ro/hc-2000-pe-monitor-lcd-convertor-rgb-vga.html

        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Viomusic Studio <viomusicstudio@...> wrote:

> [...]
        > Pe aceste adaptoare cum se vede? A incercat cineva? E nasol ca nu iti da nici mufe, nici alimentator, cred ca nu prea merita. http://www.okazii.ro/componente-electronice/convertor-cga-vga-cu-o-iesire-a128935707

      • YO3GHM
        Message 3 of 13 , Jul 10 5:39 AM
          Vezi posturile mai vechi...am facut testul asta pe COBRA cu ceva ani in urma...am pus si poze...

          Message 4 of 13 , Jul 13 10:26 AM
            Are cineva de vanzare vreun C64? Sau un joystick C64DTV?
          • nekitu
            Message 5 of 13 , Jul 13 10:35 AM
              Am eu un C64, un C64C si Commodore Amiga 500, dar nu sunt de vanzare, insa iti recomand sa te uiti pe ebay oferte europene, ebay.co.uk, .nl, .it. Eu am o colectie de 14 home computers, multe luate de pe ebay, preturi rezonabile si toate functioneaza, am mai mult incredere in straini decat in romani ca imi trimit o unitate functionala :). Insa posibil sa gasesti si pe la noi, dar mai rar astea straine, poate chiar mai rar ca HC-urile noastre. Anyway, eu ti-am dat un hint daca nu gasesti pe la noi, pe ebay gasesti misto, unele vin si cu multe jocuri si periferice la pachet. Uite ce luasem eu, 68 GBP + 35 GBP shipping: C64C, working, no cosmetic problems, lot of games, http://i.ebayimg.com/t/COMMODORE-64-C64-WITH-GAMES-/00/s/MzAwWDQwMA==/z/zJsAAOxyYYlRp4CM/$(KGrHqYOKo8FGKH2k0!sBRp4CLZNj!~~60_12.JPG
              Good luck!

              Message 6 of 13 , Jul 13 10:55 AM
                Mersi insa problema e ca nu am card. Presupun ca plata la livrare ca pe okazii nu se poate pe ebay, doar paypal.

                Message 7 of 13 , Jul 13 11:04 AM
                  Da, 90% merg pe paypal, dar nu ai deloc card ? il poti atasa la paypal account si iti ia el din contul cardului. E mai safe asa. Daca nu ai, da, e mai greu, poate transfer bancar. Succes!

                • alexandru_floca
                  Message 8 of 13 , Jul 14 1:24 AM
                    salut,

                    daca vrei am eu un C64 DTV, versiunea 2 - PAL, merge perfect, singura problema e ca au curs o data niste baterii in el dar nu a afectat electronica de loc, sunt putin corodate arcurile din suportul de baterii.

                    am si un C64 defect de vanzare/schimb, nu am avut timp sa ma ocup de el, avantajul e ca aproape toate circuitele sunt in socluri.

                    daca te intereseaza unul dintre cele doua, astept o oferta (as prefera un schimb cu un homecomputer romanesc sau nu sau alte componente pc vechi de tot (anii 80))

                    weekend frumos,
                    alex

                    Message 9 of 13 , Jul 14 5:31 AM
                      Sal. Ma intereseaza si joystickul si C64 chiar daca nu e functional l-as lua sa imi fac o tastatura reto pt pc cu carcasa lui :) nostalgia de... Pai fa-mi si mie un pret pt ambele, avand in vedere ca nu functioneaza c64. Esti din Bucuresti? Si pune si mie nisue poze cu ele daca vrei, mersi mult. Am vazut ca s-a mai interesat cineva, sper ca tii cont ca eu am fost primul :) . Stima.

                      Message 10 of 13 , Jul 20 2:13 PM
                        Am cumparat miniTv Hyundai, nu am cablu pt el si nic bani momentan sa iau unul. Are doua intrari AV, ambele cu aceeasi mufa, cred ca este o mufa jack dar nu 4 pini in loc de 3 cum e cea normala audio. Prin casa am cateva cabluri audio cu un jack si doua rca, as putea folosi unul din acesta? Nu stiu cum e pinoutul si daca ajunge mufa la partea video composite a tv. Oricum sonorul nu ma intereseaza daca merge doar un difuzor ca oricum e mono hc.
                      • payty
                        Message 11 of 13 , Jul 20 8:16 PM
                          la mufa aia cu 9 picioare pinul 7 e cel cu semnal compozit din cate imi aduc aminte, si parca 2 era masa.

                          Eu folosesc cu succes varianta asta si a mers si la Cobra, si la Hc-90 si la HC-2000, cablul fiind acelasi. Am folosit cablu de microfon profesional cu ecranaj.

> [...]
                          >
                          > Am cumparat miniTv Hyundai, nu am cablu pt el si nic bani momentan sa iau unul. Are doua intrari AV, ambele cu aceeasi mufa, cred ca este o mufa jack dar nu 4 pini in loc de 3 cum e cea normala audio. Prin casa am cateva cabluri audio cu un jack si doua rca, as putea folosi unul din acesta? Nu stiu cum e pinoutul si daca ajunge mufa la partea video composite a tv. Oricum sonorul nu ma intereseaza daca merge doar un difuzor ca oricum e mono hc.

                        • tmulicz
                          Message 12 of 13 , Jul 21 3:04 AM
                            Salut

                            Mufa aia jack cu 4 pini este videocomplex, audio stanga/dreapta si masa.
                            Am si eu un mini TV Vortex la lucru, posibil sa aibe acelasi pinout. Pot sa verific dar probabil va mai dura cateva zile pana ajung la birou.

                            Poti sa le incerci si la noroc, masa ar trebui sa fie capatul dinspre cablu iar una din celelalte trei e video.
                            Cum semnalul video este max 1V cred ca nu se intampla nimic daca-l bagi accidental pe intrarea audio - rog un electronist sa confirme

                            Cat timp nu stii alocarea exacta a pinilor, personal nu as folosi un jack stereo (3 pini) sa nu faca cumva scurt intre intrarea video si unul dintre audio.

                            Thomas

                            Message 13 of 13 , Jul 25 1:26 PM
                            • 1 Attachment
                            • 791 KB
                            Multumesc tuturor, am bagat in hc mufa rca neagra si a mers din prima. Se vede exceptional.