Floppy drive HC2000 a murit subit

  • nekitu
    Message 1 of 1 , Jul 7, 2013
      Buna, am un HC2000, a mers floppy drive ok vreo 2 zile, desi dadea erori la un disk de 1.44MB, pana la un moment dat cat a murit de tot, nu mai se aprinde led, nu mai caraie, nimic, doar cand dau CAT 1 sau un FORMAT "d";1 se aude un mic harait in difuzor pentru 2-3 secunde, si apoi doar black border pe ecran. In rest calculatorul si interpretorul merg ok. A mai intalnit cineva asta ? Multumesc.

      PS: Am zis ca poate am dat eu la power source ON/OFF prea rapid la un moment dat, sau poate ca diskul de 1.44MB nu e bun si i-a facut ceva fizic drive-ului, in loc sa fi folosit de 720Kb. Am testat sa vad daca e bine prins ribbonul de la FDD la motherboard, e ok, cele doua fire spre FDD arata 5V, in rest nush... mi-e sa nu fie ROM-ul fucked up chiar la rutinele de FDD :)... anyway, mersi pentru orice hint.