Re: HC-91?

  • Liviu G
    Message 1 of 26 , Jul 1, 2013
      Inverseaza unul din capetele cablului de date; in mod normal FDD trebuie sa aprinda led-ul doar cand e accesat; la tine se manifesta ca si cum e conectat "pe dos"; dupa ce conectezi fdd incearca sa accesezi fara discheta si trebuie sa auzi capetele care cauta discheta; bineinteles ca iti va returna o eroare insa nu risti sa strici o discheta.

      Daca imi aduc aminte bine scria undeva in manual ca nu e bine sa pornesti /opresti /resetezi HC cu discheta in unitate.

      In alta ordine de idei daca ai astupat "toate gaurile" inteleg ca ai astupat si in stanga ...adica ai (re)protejat-o" cu ce ai astupat acolo ... sper sa ma insel ca altfel mesajul primit e cat se poate de normal.

      Dupa ce rezolvi partea de acces cel mai sigur e sa scri ceva scurt (joc/program BASIC) pe discheta cu utilitarele lui George pe PC,apoi sa incerci sa citesti pe HC; lasa formatarea pe HC dupa ce vezi ca citeste ceva; vezi ca utilitarele lui George au si functii de formatare / verificare a dischetei , deci daca mesajele sunt ok poti merge pe ideea ca discheta e buna si problema e in alta parte...