Re: [RomanianHomeComputer] Hc 91+

  • Viomusic Studio
    Message 1 of 17 , Jul 1, 2013
      Respectivul nu a mai raspuns, zilele astea probabil ca l-a cumparat cineva si astazi uite ce reply imi da la mesaj :
      mesajul meu "
      am cautat pe google, poza este din 2011, deci nu e recenta. asteptam totusi niste poze mai recente sau filmuletul care demonstreaza ca functioneaza."

      si el zice " Salut, spre surprinderea ta s-a vandut . Imi pare rau , insa cand vad caracterul tau, ma bucur sincer ca a ajuns pe maini mai bune! . Vor fi si altele pe viitor, insa te voi feri ca si client, nu ca nu as avea incredere, insa atitudinea ta lasa de dorit."

      No comment.

      Message 2 of 17 , Jul 1, 2013
        sau poate l-a scos singur de la vanzare ca n-a avut ce poze sa puna.

        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Viomusic Studio <viomusicstudio@...> wrote:

> [...]
        > si altele pe viitor, insa te voi feri ca si client, nu ca nu as avea
        > incredere, insa atitudinea ta lasa de dorit."

      • preda myke
        Message 3 of 17 , Jul 1, 2013
          Nu cred ca in 2013 cand cel mai "coaja" de telefon are o camera foto si orice romanas "trebuie" sa aiba unul cu camera foto sa se pozeze langa beemve nu esti in stare sa faci niste amarate de poze.Ca arata ca pictate de Van Gogh e altceva.Eventual iti rogi vecinul sau un prieten sa faca poze daca tu nu ai.Caracterul tau ca cumparator?Nu i-ai trimis banii nu ai raspuns la mailuri dupa ce ai primit marfa....?Caracterul tau de cumparator a fost de om interesat de marfa ce o cumpara.Om chibzuit care nu arunca cu banii pe ferestra.Chestia cu filmuletul sa zicem ca a fost in plus, poate vinzatorul habar nu are sa-l puna in functiune.Sau cand il pune iasa fum din el.Dar poate sa recunoasca chestia asta.
          Personal ma feresc de astfel de vanzatori.Tepari agresivi.Nu intotdeauna cea mai buna aparare e atacul.
          Daca chiar a existat fizic si l-a cumparat cineva , sigurat va ajunge pe acest forum.Dar nu cred....

          To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
          From: payty@...
          Date: Mon, 1 Jul 2013 18:05:02 +0000
          Subject: [RomanianHomeComputer] Re: Hc 91+

          Message 4 of 17 , Jul 1, 2013
            Chestia cu filmul nu a fost deloc in plus, daca te uiti la licitatie chiar el se lauda ca va pune un filmulet demonstrativ in curand, acel curand care nu a mai venit. Ma multumeam si cu poze dar sa vad ca sunt noi, nu copiate de pe net. Bine ca nu am cumparat ca cine stie ce primeam in loc. Citez din descrierea postata de el: " Voi pune un filmuletz demonstrativ in curand", incheiat citatul. Si eu incerc sa ma feresc de tepari de asta nici nu ma arunc imediat cum vad ceva, mai ales cand respectivul nu are calificative ca si cel in cauza. Si tot el cu gura mare. Daca intr-adevar l-a cumparat cineva si nu si-a luat teapa, chiar ma bucur pt el, nu imi pare rau ca l-am pierdut eu. Daca l-a cumparat si isi ia teapa... nu stiu ce sa zic, e nasol. Sper sa nu fie asa.

            To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
            From: payty@...
            Date: Mon, 1 Jul 2013 18:05:02 +0000