Re: [RomanianHomeComputer] salvare din copy86m

    Message 1 of 3 , Jun 28, 2013

      Nu am incercat chiar tot ce e acolo si wav2tap nici atat pentru ca nu am avut nici o caseta sau fisier wav ,dar ce am incercat a functionat; atentie insa la parametri...

      From: Nicolae Popa <nickxyzt@...>
      Subject: [RomanianHomeComputer] salvare din copy86m
      To: "romanianhomecomputer@yahoogroups.com" <romanianhomecomputer@yahoogroups.com>
      Date: Thursday, June 27, 2013, 9:36 PM

      Am incercat din mai multe emulatoare sa salvez intr-un tap sau intr-un tzx folosind copy86m. Se pare ca semnalul de iesire nu este captat de emulatoare.

      Daca a reusit cineva sa faca acest lucru, cu copy86m sau alt program de copiere, sa imi spuna si mie cum a facut, si cu ce emulator.

      Scopul meu este de a converti in acest fel niste wav-uri in tzx sau tap, wav-uri care dau erori la conversie, dar totusi pot fi incarcate cu emulatoarele.

      Multumesc.