LA MUZEUL TEHNIC

  • yo3ghm
    Message 1 of 1 , Nov 17, 2007
      No offence...hi..hi..hi
      ...asta a fost prima imagine care mi-a venit în minte cînd am citit
      anuntul referitor la imprimanta RCD.Am aruncat si eu vre-o 4 ca chiar
      ocupau destul de mult loc în casa(sînt cam mari monstrii astia)si faceau
      si cam mult zgomot.
      OK.Cam ce se mai poate face cu una din asta? pai poate daca mai gasim
      vre-o contabila "de moda veche" care stie sa lucreze cu un program de
      facturare sau de balanta în MS-DOS.Imprimanta asta nu stie mod grafic
      "standard" gen WIN XP sau WIN 2000,stie doar ASCII pe port LPT.
      Cred ca mai am schemele acasa,dar sigur am un RIBBON .
      Ar trebui tusat ca dupa 20 de ani de "stocare" chiar daca e în punga
      lui originala,cred ca s-a uscat.
      Eu am pastrat de la alea, motoarele alea "babane" ca am vrut sa fac o
      masina de gaurit în coordonate dar nu am gasit pa nimeni apt sa
      realizeze angrenajele...
      Doua ROBOTROANE înca mai am (una A3 si una A4)dar nu le-am mai pornit
      de vre-o 10 ani...alea stiau mod grafic compatibil EPSON LX/FX80 parca.
      La alea nu mai am RIBOANE si nici interfete (sau parca mai am o seriala)
      Daca tot veni vorba de donatii daca le vrea cineva le dau...MOKA ca si
      cafeaua...he..he..he