Re: [RomanianHomeComputer] Re: softuri Varox SRL

  • Nicolae Popa
    Message 1 of 22 , Jun 25, 2013
      Salut,

      In primul rand scuze de intarziere.
      Am pus primele doua fisiere aici:
      http://www.datafilehost.com/ download-51a0f782.html
      Va rog sa ma anuntati daca reuseste cineva sa le converteasca in tzx sau tap.

      Toate cele bune,
      Nicolae Popa

      Message 2 of 22 , Jun 30, 2013
        Salutare! Aveti 3 TZX-uri (fata A,B si ambele intr-un singur fisier). Le puteti descarca de aici:

        http://www.girlshare.ro/32637987.8

        Am preferat TZX deoarece are niste blocuri cu turboload. Toate cele bune!

      • muraru
        Message 3 of 22 , Jun 30, 2013
          Mie nu-mi merge download-ul.

          Message 4 of 22 , Jul 3, 2013
            Astazi a mers. Pana ieri imi dadea eroare.

            --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "muraru" <muraru_dan@...> wrote:

            > Mie nu-mi merge download-ul.

          • adrian sova
            Message 5 of 22 , Jul 14, 2013
              Grea munca... am incarcat in spin programele mat3 si mp14 (exercitii si probleme), in real mode tape si apoi le/am salvat in format z80. Nu par a avea vreo protectie. Pentru mat3 am si fisierele audio (wav,8bit,44100), dar fiind f mari (150Mo) nu le mai pun pe site.

            • Nicolae Popa
              Message 6 of 22 , Jul 14, 2013
                Protectia nu este la toate softurile din colectia Mate. Ea consta intr-un ton pur de o anumita frecventa imediat dupa incarcarea imaginii.
                Sper ca saptamana aceasta sa reusesc sa finalizez pe cele pe care le am... Nici n-am cum sa le incarc, aici unde sunt am doar net prin GSM cu trafic (extra) limitat.

                Message 7 of 22 , Jul 20, 2013
                  Salut,

                  As dori fisierele audio pentru mat3. Vreau sa le fac tzx.
                  Poti sa le pui undeva?

                  Multumesc.

                  Message 8 of 22 , Jul 24, 2013
                    Am primit fisierele audio pentru mate3, multumesc, le fac tzx.
                    Deocamdata, am facut tzx celelalte (mate1, mate2, mate 4). Ma ocup si de mate3, sa terminam colectia. Pacat de aceste softuri, au fost atat de bine protejate, incat doar putina lume a avut acces la ele (cei cu caseta originala in mana).

                    La mate4, am intampinat dificultati in conversie, banda fiind cu probleme in doua locuri.

                    Wav-urile se gasesc aici:
                    http://www.invatasingur.ro/4-04.wav
                    http://www.invatasingur.ro/4-14.wav

                    As avea nevoie de ajutorul cuiva experimentat, care sa recupereze continutul. In primul wav, eroarea este in screen. In al doilea wav, nu este in screen. In afara de screen, sunt scrise in Basic.

                    ATENTIE - fisierul rezultat .tzx nu va putea fi incarcat, deoarece exista un ton de protectie imediat dupa incarcarea screen, ton pe care l-am scos din wav pentru ca programele de conversie (precum maketzx) il interpreteaza gresit.

                    Toate cele bune,
                    Nicolae Popa

                    Message 9 of 22 , Jul 25, 2013
                      Colectia nu e chiar completa, mai exista si mat5, mat6, mat7 (2 casete). Oricum, interesul copiilor pt invatarea din softurile de calculator scade la clasele mari, cei mici fiind mai deschisi invatarii prin jocuri. Daca intereseaza, am sa le caut...
                      Cu bine, A. Sova
                    • Nicolae Popa
                      Message 10 of 22 , Jul 25, 2013
                        Ar fi minunat! Pe mine ma intereseaza, si cred ca ar trebui sa existe obligatoriu ca punct de referinta.
                        Off-topic: "invatarea prin joc" este o sintagma extrem de des folosita in pedagogie, in toate cartile.

                        Din ceea ce scrie in nota autor, mai exista mat5, mat6, mat7, mat8, fizica7, fizica8, engleza, franceza (acestea urmau a fi produse - nu stiu insa daca s-au produs sau nu).
                        Mat5 este partial convertit in format z80, dar as vrea sa le convertesc in format tzx, impreuna cu restul colectiei. Anul acesta se fac 20 de ani!

                        De asemenea, aproape am terminat mat3, dar nu am reusit sa convertesc un soft, l-am pus aici:
                        http://www.invatasingur.ro/3-06.wav
                        Eroarea este la screen - nu am reusit sa il convertesc. Rog pe cine are timp si priceperea necesara sa ma ajute. Ma intereseaza DOAR screenul.
                        In rest, le-am convertit pe toate.

                        Toate cele bune,
                        Nicolae Popa
                      • nicadi_2005
                        Message 11 of 22 , Oct 17 4:01 AM

                          Salut,

                          Cred ca pot sa te ajut eu - daca mai ai nevoie. Am experienta cu recuperarea programelor de Speccy de pe casete dificile, chiar daca nu sunt codate conform modelului standard.

                          Insa va trebui sa te rog sa postezi fisierele audio din nou; cele anterioare nu mai sunt disponibile.

                          Toate cele bune,

                          N/A

                          P.S. Ca sa mai reduci din dimensiunea fisierelor, este posibila comprimarea lor cu un codec fara pierderi, de ex. FLAC (https://xiph.org/flac/care este si gratuit.

                          Message 12 of 22 , Oct 22 11:18 AM
                            Salut,

                            Le-am recuperat aproape pe toate. Nu am avut timp insa sa le finalizez, trec printr-o perioada foarte agitata. Practic, mai am de redenumit fisierele si sintetizarea catorva tonuri de protectie. Sper sa le si termin.

                            Toate cele bune,
                            Nicolae Popa

                          • Viomusic Studio
                            Message 13 of 22 , Oct 23 11:54 PM
                              Pe hc-uri stam noi bosorogii de la 35 de ani in sus, in nici un caz copiii. Astia de acum habarnu au ce inseamna un tv alb negru pe lampi, un teatru radiofonic, HC si multe altele. In ziua de azi au totul pe tava, dar eu nu il consider un atu, deoarece nu ii mai bucura absolut nimic, totul li se pare banal si normal sa fie asa. Cand eram noi copii ne bucuram si de o banana verde pusa pe sifonier invelita in ziar sa se coaca.

                            • Patitoiu Ionut-Catalin