ATENTIE !! LINK CU VIRUS

  • yo3ghm
    Message 1 of 2 , Oct 28, 2007
      Salutare..Atentie la mesajul 251..este un link catre un site cu virus...
      am destule din astea, vin zilnic cite 2-3 !!
      Tipul asta peter@... e cumva membru la grupul asta?
      ...daca da , atunci e plin de virusi...bafta lui, daca nu e, atunci
      virusul s-a logat pe forum cu parola de la cineva din noi (si nu e de
      la mine, stiu sa ma pazesc),cineva care salveaza parolele in windows.
      Ma refer la faza aia cu "remember passwords" in browser, si daca prinzi
      un troian esti rezolvat !!Asa ca mare atentie..
      Message 2 of 2 , Oct 28, 2007
        Am sters mesajul. A fost posibila scrierea de mesaje de catre oricine
        dar nu mai e posibil. Acum doar membri pot scrie mesaje.

        Scuze de posibilele probleme cauzate...