softuri Varox SRL

  • Nicolae Popa
    Message 1 of 22 , Jun 16, 2013
      Am gasit mai demult 3 casete (Mate 1, Mate 2, Mate 4) produse de SC Varox SRL, in anul 1993.
      (Pe fisierele grupului se gaseste si Mate 5).

      Fiul meu de 4 ani le-a incercat pentru prima data in aceasta seara, si este incantat de Mate 1 :)

      Are cineva date de contact de la firma SC Varox SRL, care le-a produs? Numarul de telefon nu mai este actual (dupa 20 de ani, ar fi si culmea).

      Toate cele bune,
      Nicolae Popa

      P.S. Am mai gasit si alte lectii, printre care "Sa invatam Basic", dar deocamdata zac in format wav, pana cand voi avea timp sa le convertesc. Am vreo 5 casete, in format wav.
      Daca cineva doreste sa ma ajute cu conversia lor in format .tap, sa ma anunte. Le pot pune pe dropbox, de exemplu.
    • Patitoiu Ionut-Catalin
      Message 2 of 22 , Jun 16, 2013
        Iata niste date

        Societatea:
        SC VAROX SRL

        Adresa:
        Str. Siderurgistilor nr. 22, Galati, Romania

        Telefon:
        0729627704, 0771680389, 0740080898

        Email:
        office@..., sales@...

        Message 3 of 22 , Jun 16, 2013

          Pot eu sa ajut la conversia din WAV in TAP.
          Se poate folosi MakeTZX sau un emulator.

          --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Nicolae Popa <nickxyzt@...> wrote:

> [...]
          >
          > Daca cineva doreste sa ma ajute cu conversia lor in format .tap, sa ma anunte. Le pot pune pe dropbox, de exemplu.

        • Viomusic Studio
          Message 4 of 22 , Jun 17, 2013
            Daca se poate sa le faceti si pentru diskete.

            Message 5 of 22 , Jun 17, 2013
              Super, maine le pun undeva public.

              Prima caseta, Mate1, am reusit sa o convertesc in totalitate astazi, folosind MakeTZX; Nu a avut nici o schema de protectie.
              Incepand cu a Mate2, programele sunt protejate printr-o schema de protectie.

              Am luat legatura telefonic cu domnul care le-a creat, si mi-a confirmat ca exista intr-adevar o schema de protectie, inainte de incarcarea screen-ului, schema care nu este una din cele standard, ci pur si simplu creata de dansul.
              As fi curios daca reuseste cineva sa o sparga...
              Vad ca Mate5, disponibil (incomplet, din pacate) pe fisierele grupului, este in format Z80, cel mai probabil creat cu emulatorul.

              O alta veste este ca domnul care le-a creat ar mai avea pe undeva niste dischete cu ele, chiar si cu sursele, si este dispus sa le trimita cuiva care sa le converteasca, dansul nemaiavand HC. Eu nu am IF, daca are cineva timp/amabilitate, aranjez sa le trimita direct doritorului.

              Toate cele bune,
              Nicolae Popa

> [...]

              > Daca cineva doreste sa ma ajute cu conversia lor in format .tap, sa ma anunte. Le pot pune pe dropbox, de exemplu.

            • Bogdan Marcu
              Message 6 of 22 , Jun 17, 2013
                Pe disketa pot sa va ajut si eu la conversie!
                Stima
                Bogdan

                Sent from my iPhone

              • bmc_net2000
                Message 7 of 22 , Jun 17, 2013
                  Am eu hc cu if1 cu disk mic 3.5 si 5.25 si cred ca pot sa le fac format digital imagine fara probleme cu unitatea virtuala de disk. Daca pot sa ajut contancteaza-ma.
                  Stima
                  Bogdan

                • Jaff
                  Message 8 of 22 , Jun 20, 2013
                    Ar merge încercatã conversia cu Taper. Momentan fã-le WAV-uri la 44Khz, 16 bit dacã se poate ºi pune-le la dispoziþie. Unul dintre noi va reuºi cumva sã le facã într-un format TAP sau TZX
                  • Nicolae Popa
                    Message 9 of 22 , Jun 25, 2013

                      In primul rand scuze de intarziere.
                      Am pus primele doua fisiere aici:
                      http://www.datafilehost.com/ download-51a0f782.html
                      Va rog sa ma anuntati daca reuseste cineva sa le converteasca in tzx sau tap.

                      Toate cele bune,
                      Nicolae Popa

                      Message 10 of 22 , Jun 30, 2013
                        Salutare! Aveti 3 TZX-uri (fata A,B si ambele intr-un singur fisier). Le puteti descarca de aici:

                        http://www.girlshare.ro/32637987.8

                        Am preferat TZX deoarece are niste blocuri cu turboload. Toate cele bune!

                      • muraru
                        Message 11 of 22 , Jun 30, 2013
                          Mie nu-mi merge download-ul.

                          Message 12 of 22 , Jul 3, 2013
                            Astazi a mers. Pana ieri imi dadea eroare.

                            --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "muraru" <muraru_dan@...> wrote:

                            > Mie nu-mi merge download-ul.

                          • adrian sova
                            Message 13 of 22 , Jul 14, 2013
                              Grea munca... am incarcat in spin programele mat3 si mp14 (exercitii si probleme), in real mode tape si apoi le/am salvat in format z80. Nu par a avea vreo protectie. Pentru mat3 am si fisierele audio (wav,8bit,44100), dar fiind f mari (150Mo) nu le mai pun pe site.

                            • Nicolae Popa
                              Message 14 of 22 , Jul 14, 2013
                                Protectia nu este la toate softurile din colectia Mate. Ea consta intr-un ton pur de o anumita frecventa imediat dupa incarcarea imaginii.
                                Sper ca saptamana aceasta sa reusesc sa finalizez pe cele pe care le am... Nici n-am cum sa le incarc, aici unde sunt am doar net prin GSM cu trafic (extra) limitat.

                                Message 15 of 22 , Jul 20, 2013

                                  As dori fisierele audio pentru mat3. Vreau sa le fac tzx.
                                  Poti sa le pui undeva?

                                  Multumesc.

                                  Message 16 of 22 , Jul 24, 2013
                                    Am primit fisierele audio pentru mate3, multumesc, le fac tzx.
                                    Deocamdata, am facut tzx celelalte (mate1, mate2, mate 4). Ma ocup si de mate3, sa terminam colectia. Pacat de aceste softuri, au fost atat de bine protejate, incat doar putina lume a avut acces la ele (cei cu caseta originala in mana).

                                    La mate4, am intampinat dificultati in conversie, banda fiind cu probleme in doua locuri.

                                    Wav-urile se gasesc aici:
                                    http://www.invatasingur.ro/4-04.wav
                                    http://www.invatasingur.ro/4-14.wav

                                    As avea nevoie de ajutorul cuiva experimentat, care sa recupereze continutul. In primul wav, eroarea este in screen. In al doilea wav, nu este in screen. In afara de screen, sunt scrise in Basic.

                                    ATENTIE - fisierul rezultat .tzx nu va putea fi incarcat, deoarece exista un ton de protectie imediat dupa incarcarea screen, ton pe care l-am scos din wav pentru ca programele de conversie (precum maketzx) il interpreteaza gresit.

                                    Toate cele bune,
                                    Nicolae Popa

                                    Message 17 of 22 , Jul 25, 2013
                                      Colectia nu e chiar completa, mai exista si mat5, mat6, mat7 (2 casete). Oricum, interesul copiilor pt invatarea din softurile de calculator scade la clasele mari, cei mici fiind mai deschisi invatarii prin jocuri. Daca intereseaza, am sa le caut...
                                      Cu bine, A. Sova
                                    • Nicolae Popa
                                      Message 18 of 22 , Jul 25, 2013
                                        Ar fi minunat! Pe mine ma intereseaza, si cred ca ar trebui sa existe obligatoriu ca punct de referinta.
                                        Off-topic: "invatarea prin joc" este o sintagma extrem de des folosita in pedagogie, in toate cartile.

                                        Din ceea ce scrie in nota autor, mai exista mat5, mat6, mat7, mat8, fizica7, fizica8, engleza, franceza (acestea urmau a fi produse - nu stiu insa daca s-au produs sau nu).
                                        Mat5 este partial convertit in format z80, dar as vrea sa le convertesc in format tzx, impreuna cu restul colectiei. Anul acesta se fac 20 de ani!

                                        De asemenea, aproape am terminat mat3, dar nu am reusit sa convertesc un soft, l-am pus aici:
                                        http://www.invatasingur.ro/3-06.wav
                                        Eroarea este la screen - nu am reusit sa il convertesc. Rog pe cine are timp si priceperea necesara sa ma ajute. Ma intereseaza DOAR screenul.
                                        In rest, le-am convertit pe toate.

                                        Toate cele bune,
                                        Nicolae Popa
                                      • nicadi_2005
                                        Message 19 of 22 , Oct 17, 2013

                                          Cred ca pot sa te ajut eu - daca mai ai nevoie. Am experienta cu recuperarea programelor de Speccy de pe casete dificile, chiar daca nu sunt codate conform modelului standard.

                                          Insa va trebui sa te rog sa postezi fisierele audio din nou; cele anterioare nu mai sunt disponibile.

                                          Toate cele bune,

                                          N/A

                                          P.S. Ca sa mai reduci din dimensiunea fisierelor, este posibila comprimarea lor cu un codec fara pierderi, de ex. FLAC (https://xiph.org/flac/care este si gratuit.