casete JECO

  • Nicolae Popa
    Message 1 of 3 , Jun 15, 2013
      Salut,

      Mă întreb dacă are cineva vreo imagine cu casetele JECO de pe vremuri.
      Știu că erau cel puțin două casete, una verde și una albastră.
      Mă interesează în special două softuri: Triunghi și TLS (Tangenta Limită a Secantei).
      Dar n-ar strica „tot pachetul” cu softuri educaționale.

      Toate cele bune,
      Nicolae Popa

    • mihai_vasiliu_93
      Message 2 of 3 , Jun 16, 2013

        Salut,

        Eu am caseta Roșie :)

        Uite o poza aici: http://s15.postimg.org/oof1iawfv/IMG_20130616_112731.jpg

        Mihai

        --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Nicolae Popa wrote:

> [...]
        > Mă interesează în special două softuri: Triunghi și TLS (Tangenta Limită a Secantei).
        > Dar n-ar strica „tot pachetul” cu softuri educaționale.

      • Nicolae Popa
        Message 3 of 3 , Jun 16, 2013
          Păi... nu faci o imagine, un wav mono ceva, pentru binele comunității? :)